pátek 22. dubna 2016

Mandlový pleťový krém

Malá zázračná růžová tubička - ano, přesně tahle bych popsala tento krém! Asi jste si všimli, že já výrobky Weleda prostě miluju a vždy je moc chválím, ale jestli mám něco z jejich výrobků nejradši, tak to jsou určitě výrobky z mandlové řady. Ty mně osobně sedí nejvíce, neboť častokrát bojuji se suchou pokožkou. Obvzláště teď v poslední době, kdy jsem v jednom kole a moc nespím, respektive nestíhám moc spát - a to se potom vždy ráno vzbudím a moje pokožka je velice nepříjemně napnutá a svědí, hlavně v očním okolí. Proto je tento pomocník pro mě jako stvořený.


A proč? Protože:

  • Ihned pomůže a uleví od pocitu svědění a napnuté pokožky
  • Je skvělý i jako oční krém
  • Pořádně hydratuje
  • Velice dobře a poměrně rychle se vstřebá do pokožky
  • A díky tomu se dá použít i pod make-up
  • Přestože ho nanesete na pleť spolu s make-upem, tak stále pokožku hydratuje
  • Nevytváří lesklou pleť
  • Báječně voní - po mandlích
  • Stačí malé množství


Co se týče složení - to je zcela v pořádku - voda, mandlový olej, alkohol, glyceryl stearát SE, hydrolyzovaný včelí vosk, švestkový olej, glycerin, xantanová guma, kyselina mléčná. Produkt nebyl testován na zvířatech, neobsahuje žádné syntetické konzervanty, barviva, parfemaci ani látky na bázi minerálních olejů vyráběných z ropy!


Krém můžete použít jak ráno, tak i večer bez ohledu na to, kolik je vám let. A pokud trpíte nějakými problémy, tak vám mohu krém zcela doporučit, protože ihned zklidňuje pokožku. Navíc byl krém dermatologicky testován na citlivou a atopickou pokožku. Takže za mě rozhodně jedno velké ano, tento krém splňuje to, co má. Pokud byste si ho chtěli pořídit, tak ho můžete sehnat zde za 379 Kč. :)

24 komentářů:

  1. Good cream))

    http://www.alinatheone.ru

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem s ním byla spokojená, už ho tedy nemám,ale myslím, že na zimu zase koupím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nad ním som uvažovla, keď som po zime bola ako sušienka, ale nakoniec vyhral Skin Food od Weledy... ale ako vidím, aj tento stojí zato (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. S Weledou zatím bohužel nemám žádné zkušenosti :(

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám veľmi dobrú skúsenosť s mandlovou kozmetikou, takže musí byt super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten vyzerá naozaj skvelo! ♥ Moja pleť je teraz trochu suchšia, takže takýto krém by sa mi zišiel :) Milujem tvoje recenzie!

    OdpovědětVymazat
  7. Weledu jsem zatím nezkoušela, ale určitě si chci časem něco pořídit :) Tenhle krém by pro mě nebyl, ale možná ho koupím mamce na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  8. mandlových krémů jsem moc nezkoušela a Weleda stojí za to. Svůj super denní krém už mám, takže to chce ještě něco na noc

    OdpovědětVymazat
  9. Ta vůně musí být úžasná, představuji si ji trochu jako marcipán :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá bezvadně :).. bohužel, jak už jsem Ti myslím k nějakému příspěvku psala.. má pleť nemá moc ráda produkty s mandlemi :(. Každopádně krásná recenze :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý všestranný pomocník! :)

    Zve Tě na mojí giveaway!
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Od Weledy jsem nikdy nic nezkoušela, osobně mám moc ráda krémy od YR :)

    OdpovědětVymazat
  13. Musí nádherně vonět! Já používám klasiku indulonu a nemůžu si vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krém vypadá dost dobře - děkuji za článek!

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  15. Ten vypadá moc dobře. Já momentálně používám krém od Yves Rocher, ale ten už mi pomalu dochází, tak se koukám po nějakém jiném a tento mě díky tobě zaujal :)

    Interbeauty Prague

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, chtěla bych tě poprosit o návštěvu mého NOVÉHO blogu a poprosit tě o radu, děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super článok a prekrásne fotky! Tie kvety!!! Milujem kvety :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. such a nice pictures + thanks for the review
    kss
    new post!: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2016/04/xhekpon-cosmetica-antiedad-low-cost.html

    OdpovědětVymazat
  19. Na Weledu nedám dopustit :-) Tento týden jsem náhodou sáhla po krému mojí malé a naprosto předčil všechna očekávání!!Moc doporučiji vyzkoušet,krásně se roztírá a hydratuje snad nejvíc ze všech krémů od Weledy,co jsem vyzkoušela :-)
    http://www.weleda.cz/zklidnujici-pece/173-zklidnujici- pletovy-krem Hanka

    OdpovědětVymazat
  20. Také jsem si ho oblíbila. V létě jsem ho zkusila vyměnit za ten mandlový hydratační, ale zase jsem se vrátila k tomuto, mám sušší pleť a vyhovuje mi lépe. A líbí se mi, že se, ostatně jako u všeho od Weledy, vymáčkne z tuby naprosto všechno.

    OdpovědětVymazat