Mandlový pleťový olej Weleda

8:00

Je večer, a i já už jdu spát. Osprchuju se, zuby si vyčistím a pleť kartáčkem veškerých nečistot zbavím. Je to skvělý pocit se po celém dni odlíčit - tuhle část dne mám moc ráda. Vezmu si na sebe svůj saténový župánek a odcházím se uložit do postele. Ale moment - ještě na jednu báječnou věc bych málem zapomněla! Z kartáčku sejmu čistící hlavici, vyměním ji za masážní hlavici a k tomu si  ještě vezmu jednu malou modrou zázračnou lahvičku.


Nakapu si pár kapek do dlaní, jemně vklepu na obličej, zapnu kartáček na obličej a nechám ho olej zapracovat. Panečku to je lahoda! Krásně to masíruje a obličej řádně hydratuje. Takhle bych mohla zůstat ležet a užívat si mandlovou masáž klidně celý den!


Olej je přímo hotový poklad pro mou suchou pleť. Už bych si to bez něj ani nedokázala představit. A tenhle mandlový - to je teprve něco. Jsem z něj nadšená. Krásně voní - po mandlích - marcipán a makronky mi připomíná. S kartáčkem se perfektně do pleti vstřebá a pořádně ji hydratuje. A když se ráno probudím, pleť je stále hezky hydratovaná a nikdy není napnutá (což mě dříve dost trápilo)!


Složení je také báječné. Olejíček obsahuje mandlový olej, švestkový olej a extrakt z trnkových květů. Ano, to je vše, nic špatného ani nehezkého neobsahuje! 


Z nás se stala nerozlučná dvojka, už se bez sebe jen tak neobejdeme a zcela přiznávám, že je nás spolu opravdu krásně! Nemůžu hodnotit jinak, než jedničkou s hvězdičkou. A pokud můžu, radím vám si tohoto parťáka také pořídit, uvidíte, že z něho budete taky nadšení! Jeho 50 ml sežene například zde za 399 Kč.

My to bez sebe nevydržíme ani jediný den! Takže moc děkuji Weledě za tak báječného parťáka. Tohle byla opravdu trefa do černého! Nebo snad víte ještě o něčem lepším, co stojí za hřích? :)

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Mandľový olej ma veľmi dlho láka! Niekedy v zime si ho vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musí být skvělý, bohužel jakmile je něco mandlového, tak moje pleť se zlobí. Přijde mi, jak kdybych měla na mandle alergii, ale jen na ty v krémech a olejíčcích, protože normálně je jím, mám je ráda a z nich mi nic není. Ale jakmile si dám na pleť něco s mandlemi, tak mi hned zčervená, jak kdybych opravdu na ně byla alergická :(..

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky napsáno :) Sice nemám pleť suchou, ale taky mě láká, když to tak čtu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Noo tak ten by som rada vyskúšala, mám zmiešanú pleť so sklonom k suchosti :D v zime suchú... takže na zimu by sa hodil perfektne (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  5. Používám mandlový olej od Saloos a je také skvělý. Jenže ho skladuju v ledničce, aby se nezkazil. Tudíž ho nemám na očích v koupelně a často na něj zapomenu. Je to opravdu velký pomocník.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi ten článek, tak krásně popsala, že bych si pro něj nejradši zaběhla :). Myslím, že tento olejíček tedy bude slast pro pleť, zvlášť pro mou suchou by se taky hodil

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten by som rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá naozaj skvelo a tvoja recenzia ma presvedčila o tom, že určite bh som ho mala vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá úžasně =)
    seulementteresa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá skvěle, a musí i krásně vonět :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  11. what a lovely post my dear
    amazing product review
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpovědětVymazat
  12. Voní po mandlích, jo? Tak to jako oříškový nadšenec asi nutně potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  13. Olejíček vypadá jako užitečný pomocník! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. No krásně napsaná recenze, hned mám chuť olejíček vyzkoušet :)

    Novinky v drogériích

    OdpovědětVymazat
  15. Používám ho už půl roku. Je luxusniiiii, doporučuji všem co o něm uvažuji.o)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám ho moc ráda a používám ho i na odlíčení očí. I na to je perfektní, a to mám oči docela citlivé. Nicméně díky autorce za recenzi, jdu se poohlédnout po tom kartáčku, ten je pro mě novinkou :).

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky