středa 13. dubna 2016

Proč jsem přešla na přírodní pasty

Není tomu tak dávno, co jsem se jednoho krásného dne vzbudila a měla jsem vyrážku po celé spodní půlce obličeje. Poléval mě studený pot, protože jsem nevěděla, co se děje a upřímně, kdo by stál o nějakou vyrážku, když nejde ničím zamaskovat . . . Byla jsem z toho celá špatná a nevěděla jsem, co se děje. Z kosmetiky to být nemohlo, protože používám na obličej jen samou přírodní. Takže mi to nedalo a vyrazila jsem k doktorovi . . .


O to větší překvapení pro mě bylo to, co jsem slyšela. Má vyrážky pramenila ze zubní pasty. Chápete to, prý ze zubní ?! Já jsem tedy koukala jako puk. Tohle by mě nikdy nenapadlo, ale bohužel, bylo to dáno tím, že jsem používala pastu, která obsahovala fluór. Ale tohle by mě tedy nikdy nenapadlo. O to více jsem se nestačila divit, když jsem shlédla tento díl A dost. Pokud vás zajímá, co vaše pasta obsahuje, rozhodně doporučuji shlédnout. :)


Už dříve jsem si pohrávala s myšlenkou začít používat BIO pasty, ale bohužel to muselo dojít až sem, abych začala. Když se to celé událo, byla jsem zrovna v kontaktu s milou paní Pavlou z Weledy, s kterou vždy komunikuji ohledně naší spolupráce, a ta byla tak hodná a poslala mi jejich dvě zubní pasty. Jednu ratanhovou a druhou rostlinou. Začala jsem s ratanhovou (až vyzkouším rostlinný gel, dám vám také vědět) a stále ještě nejsem u konce, ale určité dojmy už z ní mám.


Za prvé - vyrážka. Zmizela a už se nevrátila. Za druhé - nepění. Což tak má být, ale chvilku to trvá, než si na to zvyknete. Za třetí - množství. Jelikož mám sonický kartáček, tak jsem už od začátku zvyklá dávat si jen malé množství pasty (o velikosti hrášku), ale konzistence těchto past je opravdu jiná než jsem byla od mala zvyklá. Takže jsem si od začátku dávala více. Poté jsem si zvykla a přešla jsem zpět na menší množství. Ono i ze začátku vám bude připadat, že s tím zuby prakticky nevyčistíte a budete si chtít dávat víc, ale zde jde více důležitější technika čistění, než produkt. Za čtvrté - příchuť. Pasta mi vyhovuje, je příjemná a řekla bych, že snad ani žádnou specifickou chuť nemá. A nebo ji už ani nevnímám. Každopádně vše je v pořádku.

Složení: voda, uhličitan vápenatý, glycerin, křemičitan hořečnato-hlinitý, alkohol, aroma, extrakt z kořene krameria triandra, myrhová pryskyřice (myrha), xantanová guma, glycyrrhizát amonný, limonen. A 75 ml této pasty pořídíte zde za 129 Kč.

Já jsem spokojená ze všech úhlů - ať už z osobního, lékařského, kosmetického, ústního, atd. a mohu ji zcela doporučit! A také bych ráda poděkovala Weledě, že mi pomohli se tak rychle a ochotně zbavit vyrážky! :)

A co vy a otázka zubních past? Zajímá vás to nebo ne? :)

37 komentářů:

  1. Taktiež preferujem prírodné zubné pasty. Nedám na ne dopustiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super... ja používam už asi rok diy prírodnú zubnú pastu, ale už by to chcelo niečo iné. Takže vyskúšam túto alebo nejakú podobnú prírodnú (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Weledu mám veľmi rada a teším sa, že sa tu objavil tento článok. Mám totiž veľmi citlivé zuby a rozmýšľala som, že prejdem na ich pasty, ale nevedela som čo od nich môžem očakávať. Super článok :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já citlivé zuby nemám, ale po všech jiných stránkách ji mohu jenom doporučit, za mě maximální spokojenost :)

      Vymazat
  4. Domi, nikdy jsem se o složení nebo různých věcech ohledně zubních past nezajímala, ale po tvém článku jsem docela překvapená a na to video se podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, sama jsem byla více než dost v šoku... :/

      Vymazat
  5. ja už vážne musím niečo z tej weledy vyskúšať! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Мне нравится паста Ратания у Веледы ))

    http://evgenijamir.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Prírodná kozmetika je super! :) A práve Weleda je jej skvelým príkladom :)
    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Přírodní kosmetiku používám ráda, ale k přírodním pastám na zuby jsem se tedy ještě nedostala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Přírodní pasty používám už přes dva roky a musím říct, že jsem spokojená. Začínala jsem též na Weledě. Momentálně jsem zůstala u Lavery, která má též dobré pasty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o té jsem ještě neslyšela nebo možná ano, ale podle názvu si teď nevzpomínám. Tak děkuji za tip, po té se taky podívám :)

      Vymazat
  10. Jupííí, tak vítej v klubu uživatelů přírodních zubních past! Já s nimi začala o Vánocích a jinou jsem zatím do pusy nedala :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :), já v únoru, tak to jsme skoro na stejno :)

      Vymazat
  11. Tak v tomhle ohledu jsem úplný neandrtálec. Abych pravdu řekla, ani nevím jaká pasta teď v koupelně na poličce leží. Protože ať si jdu čistit zuby ráno, nebo večer, tak u toho ještě, nebo už skoro spím, tak jsem to ani nezaregistrovala:)

    OdpovědětVymazat
  12. Už z té weledy musím něco vyzkoušet konečně, tady slyším samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle díl A dost jsem viděla a málem mě z toho potom kleplo! Sice jsem dříve nějaká složení moc neřešila, ale poslední dobou se o to docela dost zajímám a potom co jsem se dozvěděla, co všechno obsahují ty pasty, tak naše pasty ihned letěly do koše! Hlavně ta pro syna. Nikdy by mě to nenapadlo, ale teď už mu je tak nějakou pastu nekoupím. Momentálně si tedy zuby čistíme kokosovým olejem, ale mám v plánu pořídit nějaké přírodní pasty, jen jsem se ještě nerozhodla které. :) N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi povídej! Já zatím teda děti nemám, ale kdybych měla, tak to bych byla asi ještě ve větším šoku... I když tohle mi bohatě stačilo. O kokosovém oleji jsem také uvažovala, ale potom jsem se k tomu nějak nedostala :)

      Vymazat
  14. Od tejto značky už musím niečo vyskúsať. Zatiaľ čítam samú chválu. Prírodné pasty som ešte nikdy neskúšala a neviem či chcem vôbec vedieť obsah zubných pást. V dnešnej dobe škodí skoro všetko..:/

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  15. Upřímně mě nikdy nenapadlo přemýšlet nad tím, jakou zubní pastou se čištím, takže mě zarazilo, že někdo mohl mít takovouhle reakci na ty "normální" zubní pasty.. Myslím, že bych se konečně měla podívat na složení výrobků, které používám, abych si zbytečně neuškodila..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě to taky nikdy předtím nenapadlo a koukala jsem na doktorku jako blázen.. Člověk aby se bál vůbec něco použít :D

      Vymazat
  16. Přírodní pastu jsem zatím nezkoušela, ale nenapadlo by mě, že by někdo měl vyrážku ze zubní pasty. Ještě, že tě mám a teď už to vím :)

    Díky za tip :)
    Jak je to pak se svěžím dechem? :D Jsem zvyklá na mentolové pasty, které fakt jsou cítit mentolem i několik hodin. Jak je to u té přírodní, prosím?

    INKA blog

    Zvu tebe a tvé čtenářky na soutěž, která probíhá do 31.4.
    soutěž o 5 kosmetických výher

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to odstraní zápach úst, za to ručím :). Tahle pasta vyloženě mentolovou chuť nemá, je příjemná, což rozhodně oceňuji, mně zase spíš vadilo u těch klasických, když měly tu mentolovou chuť hodně výraznou a nemohla sis potom žádný jídlo pořádně vychutnat, protože to tu chuť přebíjelo. Ale tak to je asi o osobních preferencích :)

      Vymazat
  17. Tak pasty jsou opravdu to jediné, co mi ještě nikdy neudělalo vyrážku... Nicméně určitě není od věci zkusit přírodní místo té chemické! Měla jsem nedávno s sebou na cestě nějakou bělící drahou pastu, která taky nepěnila, tak jsem nadávala, ale zoubky byly vyčištěné jako nikdy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ze začátku je to opravdu velký nezvyk a člověk si pořád myslí, že nemá pořádně vyčištěné zuby, ale nakonec to zase není úplně od věci :)

      Vymazat
  18. Prírodné zubné pasty som ešte neskúšala, no výrobky od Weledy áno a musím povedať, že sú naozaj skvelé :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  19. Miluju prirodni kosmetiku, je na case vyzkouset i pastu :D

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  20. Ještě jsem přírodní pastu nezkoušela, ale je pravda, že některá homeopatika se nesnesou a fluorem a tedy ani s pastou! :-) Opravdu zajímavý článek! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Já tedy používám Parodontax, sice je to (pro mne) dost hnusné, ale zuby se cítí lépe, ale hrozně se mi líbí ten kartáček :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky používala Parodontax, ale teď jsem přešla na tu slanou od Weledy (Zubní pasta Sole) a ta je teda mnohem lepší i chuťově :) Zatím ji prokládám Elmexem, ale jak to tak čtu, budu muset zkusit i tu Rathanovou :D

      Vymazat
  22. Ta vyrážka, to je docela síla! A těší mě, že pomohla Weleda, mám ji moc ráda. Ratanhovou pastu mám také vyzkoušenou, ale je fakt, že jsem si na ni musela zvykat. Hlavně na to, že nepění. Což už oceňuji, pro správnou dentální hygienu je pěnivost spíš na obtíž. Ten gel jsem ještě nezkoušela, tak si počkám na info :).

    OdpovědětVymazat
  23. Doporučuji vyzkoušet i další zubní pasty od Weledy. Já jsem začínala na jejich slané zubní pastě a jsem s ní velice spokojená, jen na tu slanou chuť nebyla vždy nálada proto jí prokládám s Rathanovou zubní pastou a Rostlinným zubním gelem. Nově jsem teď zkoušela i Měsíčkovou pastu a s tou jsem také spokojena. Zuby mám celkem dost citlivé takže musím používat pasty dražší a to i ty chemické. Takže už si raději připlatím za ty přírodní :) Jinak obdivuji ten krásný kartáček, pořád váhám zda si takový také pořídit. Je tam na zubech opravdu poznat rozdíl? Mezi elektrickým a ručním kartáčkem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mohu maximálně doporučit! Jsem s ním maximálně spokojená, už si neumím představit, že bych přešla zpátky na klasický. Pár lidí, kteří mají sonické kartáčky, tak jim dokonce i o jeden nebo dva odstíny zuby trochu vybělil, ale musím tedy říct, že tohle můj případ nebyl, i když ho tedy vždy mám na bělící režim. Kartáček mi tedy zuby vůbec nevybělil, ale bělící pásky ano. Ale mám ho ráda z celkového pohledu, dásně po něm jsou ve skvělé kondici, krásně růžové a člověk s ním dosáhne až na stoličky a nikde nezůstávají žádné zbytky, což je rozhodně fajn :)

      Vymazat