úterý 24. května 2016

Čistící kartáček Remington Reveal

Není tomu ještě tak dávno, kdy svět zaplavila vlna kartáčků na obličej a všichni z nich byli přímo nadšení - včetně mě. Pořád jsem je všude okukovala a zkoumala a vnitru duše jsem si také přála vlastnit jeden. Ale ještě než na něj došlo, vyhledala jsem si různé adepty a zkoumala je ze všech možných úhlů pohledů, aby z toho vítězně mohl vyjít jen jeden.


A nakonec tedy vyhrál tento kartáček od Remingtonu. Mám ho doma už od zimy, kdy mi ho poslala na testování firma Remington, ale začít používat jsem ho mohla až pořádně teď na jaře, protože jestli si ještě pamatuje z článku o bio zubních pastách, měla jsem na obličeji vyrážku a doktorka mi řekla, abych kartáček raději také nějaký čas nepoužívala. Tak jsem se na něj v mezi čase mohla jenom chodit dívat.


Design kartáčku se mi moc líbí, kartáček je přesně dělaný na to, aby vám skvěle padl do ruky, což opravdu náležitě oceňuji! Ovládání je jednoduché - vše se ovládá pomocí jediného stříbrného tlačítka. Dokonce má v sodě zabudovanou i LED diodu, která vám pomůže k tomu, abyste na pokožku lépe viděli, respektive, vám to osvětlí pokožku. Já musím říci, že poprvé to pro mě byl docela nezvyk, ale teď už to nevnímám.


Balení obsahuje celkem tři čistící hlavice. Tato je určena pro citlivou pokožku - a tu jsem taky měla v plánu používat na čistění, pouze tuto, abych byla k pokožce opravdu co nejšetrnější. Ovšem nevím, jestli to byla vada pouze u této hlavice nebo co se stalo, ale faktem je, že když jsem ji použila, tak se veprostřed několik štětinek dohromady nehezky spojilo a začali mě škrábat. Takže tato hlavice musela jít stranou.


A musela jsem zůstat u této univerzální. Svou práci plní perfektně, nic proti ní nemám, ale chtěla jsem radši pro jistotu používat tu pro citlivou pleť. Tato univerzální slouží pro každodenní hloubkové čištění a to z mých zkušeností rozhodně splňuje.


A jako poslední je v balení masážní hlavice. Tu jsem si naprosto zamilovala! Je božská a krásně pleť namasíruje. Já ji hlavně používám večer, když jdu spát a nanáším si na pleť olejíček, tak potom si vezmu kartáček a krásně ho s ním do pleti "zapracuji" a ještě si dopřeji báječnou masáž - to je zkrátka lahoda!


V balení je samozřejmě také nabíječka a stojánek na kartáček, který se opravdu povedl. Já ho používám na odkládání kartáčku každý den, protože v něm kartáček drží, jak má. Co je pro mě ale velkým překvapením je to, že kartáček má vydržet zhruba 30 použití na jedno nabití. Já bych řekla, že jsem ho určitě použila už více než 30x a ještě jsem ho stále nenabíjela. To je opravdu milé překvapení.


A jak bych ho celkově zhodnotila?
  • Používám ho každý den, je to báječný pomocník - 3x v týdnu ho používám s univerzální hlavicí a ve zbývajících dnech pleť čistím s masážní hlavicí, abych pleť moc nenamáhala
  • Kartáček má tři rychlosti, z nich já používám vždy tu prostřední, ta mi opravdu vyhovuje
  • Obsahuje časovač, který vám vždy po dvaceti sekundách dá vědět, že máte přejít na jinou část obličeje
  • Celkem je tedy čištění rozděleno na tři části - pravá tvář + brada, levá tvář + brada a čelo. Ale celkem mi zde chybí ještě jedna část - krk.
  • Můžete si ho s sebou brát i do sprchy, což je báječné, protože je voděodolný

Ale samozřejmě ta největší otázka, která asi zajímá každou z nás je, jestli se dostavily nějaké výsledky? Ano dostavily! Všechny olejíčky a hutnější krémy se do pokožky mnohem lépe vstřebávají, což je opravdu velké plus. Pleť se mi značně vyčistila a chvilkami to bylo znát, když všechny ty nečistoty šly ven. Ale největší výsledek jsem zpozorovala na krku, kde jsem ho používala také. Budete se asi také divit, ale právě zde bylo vidět, kde bylo zřejmě co nejvíce nehezkých věcí a ucpaných pórů, i když to tak asi vůbec nevypadá, protože na krku se mi poté udělalo několik černých teček, které šly ihned ven!


Celkově bych tedy kartáček rozhodně doporučila, stane se z něj váš největší pomocník a výsledky jsou viditelné už po pár týdnech. Nakonec si na něj zvyknete tak, že už bez něj potom nedáte ani ránu, jako já! :)

17 komentářů:

  1. Интересная щетка!

    http://evgenijamir.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já po nějakém kartáčku koukám už docela dlouho a tenhle vypadá vážně dobře, takže ho zařadím na seznam adeptů :D Děkuju za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  3. very useful review!

    innakeils.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. O tomhle jsem ještě neslyšela, jiné značky jsem zaznamenala víc. Ale vypadá dobře a je mi tak nějak nejvíc sympatický :) Nad kartáčkem už uvažuju dlouho, takže časem si nějaký koupím. A máš moc pěkný odstín na nehtech, miluju tyhle neutrální barvy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám podobný a je skvelý (: snažím sa ho používať každý deň, no občas sa mi fakt nechce (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
  6. Také bych jeden chtěla vlastnit, ale mám dost citlivou pleť tak nevím jestli by na mě kartáček nebyl až moc agresivní.

    OdpovědětVymazat
  7. Obličejový kartáček mám, i když jiné značky. Nejdřív jsem byla hodně nadšená, ted ho používám jen občas. Krásně čistí pleť

    OdpovědětVymazat
  8. Ja už som o ňom niečo počula :) Neviem či by som ho využila a hlavne dala za to peniaze, ale pleť určite perfektne vyčisti :)

    OdpovědětVymazat
  9. Podobný kartáček jsem dostala minulý rok k Vánocům a jsem s ním spokojená moc :))

    OdpovědětVymazat
  10. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
  11. Minule som sa naň pozerala, úplne som sa doň zamilovala ♥ je skvelý!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych jej chtěla mít. Určitě si jej pořídím. Skvělá recenze! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  13. určite by som chcela nejaký vyskúšať, len ja som celkom leňochod, keby mi niekto s tým čistil pleť každý večer, to by sa mi páčilo :)))

    OdpovědětVymazat
  14. Ten kartáček vypadá moc hezky, já jsem zamilovaná do toho od Philips, ale musí počkat :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  15. ten by se dal jistě použít i na chodidla. zkoušela jsi to? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem tedy opravdu nezkoušela. . . :)

      Vymazat
    2. to je škoda, vyzkoušej to :) musí to být super příjemný pocit :)

      Vymazat