čtvrtek 5. května 2016

Francouzky umí žít

V rámci pokračování mého roku po francouzsku byl další důležitý krok společenský život. Francouzky se životem baví a to každým momentem a já jsem se rozhodla taky. Francouzky jsou společenské, nesedí doma a nekoukají na televizi - chodí na výstavy, přednášky, představení, koncerty a jiné kulturní události. Já na televizi vůbec nekoukám, ale několik společenských akcí jsem se rozhodla do svého života zařadit.


Pro začátek jsem začala u divadla, hlavně potom, co jsem zjistila, že skoro na většinu představení můžu jako student chodit za 40 Kč. Konečně jsem po x letech viděla všechny představení, o kterých jsem několik let mluvila, že je chci vidět. A všechny jsem si pořádně užila, baví mě to. Vyberu si nějaké šperky, nové šaty, nastříkám parfém, vyhraju si s make-upem, nasadím pořádný úsměv a vyrazím.


Dokonce jsem se jednou ocitla i na jevišti - no, panečku, to byl teprve zážitek, několik minut jsem byla součástí děje spolu s herci a na konci mě znovu vzali na jeviště na děkovačku a ještě jsem dostala takovýhle krásný dárek na památku - aniž bych to vůbec čekala. Je neuvěřitelné, jaké hezké zážitky člověk zažije na jednom představení. :)


Jak můžete vidět, už jsem letos stihla opravdu hodně představení a další mám v plánu. Nejsem si tedy úplně jistá, jestli ještě nějaké do prázdnin stihnu, ale po prázdninách začneme opět od znova. O prázdninách mám aspoň příležitost vyzkoušet i jiné kulturní akce než divadlo. A pokud můžu, tak vám doporučuji vyrazit na nějakou akci taky - je to lepší než přihlouplé seriály v televizi - a navíc nikdy nevíte, co se stane a nebo koho nového potkáte. A také je to báječná příležitost, jak se hodit do gala a cítit se jako princezna. :)

A co vy a divadlo? Chodíte na nějaká představení nebo preferujete jiné kulturní akce? :)

21 komentářů:

  1. Jééé to je super... (: Ja som v divadle brigadovala a mala som opozerané všetko - operu, činohru i balet (: teraz zájdem sem tam na operu alebo na naše školské predstavenia v Bratislave.

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Mám veľmi rada divadlo, no od začiatku tohto roka som bola asi len dvakrát. Celkovo sa snažím zúčastňovať sa na rôznych koncertoch, besedách a podobných podujatiach, ktoré ma zaujímajú. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, taky mám divadlo moc ráda, bohužel u nás jsou všechna dobrá představení na rok dopředu vyprodaná důchodci, takže buď si člověk musí koupit lístky s opravdu velkým předstihem (což se mi moc nechce), nebo má smůlu. Bohužel díky tomu chodíme s přítelem do divadla opravdu jen sem tam. A navíc lístek nás stojí od 240-360 Kč, takže taky žádné terno :(

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  4. Na Bláznivé nůžky jsem strašně moc chtěla jít, ale bohužel jsou stále beznadějně vyprodané. Kino i divadlo mám moc ráda, ale nemám moc možností tam chodit :-(
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to musel byť skvelý zážitok :-) Ja do divadla chodím strašne rada :-! A ten tvoj outfit je skvelý, hlavne šperky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeden čas jsem chodila docela často a trašně mě to bavilo, jsem docela kulturní člověk, moc ráda chodím na různá divadla, výstavy, koncerty a tak:) Je to to nejlepší využití času a spoustu zážitků k nezaplacení! :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. Very nice :)

    http://www.alinatheone.ru

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny článok! ♥ Ja do divadla často nechodím, a ani do kina, radšej si pozerám filmy doma :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda chodím do divadla i do kina :) Kupovaly jsme si se spolužačkou abonentku, kde bylo předplatné na 3 vstupy do velkého divadla a 1 na malou scénu a vždycky jsem si to užila. Nejvíce se mi z těch představení líbilo Mezi nebem a zemí, to bylo vážně úžasný.

    OdpovědětVymazat
  10. Domi, ta tvoje ,,francouzská edice´´ mě taaaak baví, super článek :)

    OdpovědětVymazat
  11. tak to si musela mať naozaj krásny zážitok :))) ja do divadla veľmi nechodím
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  12. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný článek. :) Já jsem byla naposledy někdy v únoru, myslím. :) S přítelem jsme byli v divadle na Velkém Gatsbym. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zajimavé předsevzetí, asi bych se do něčeho takového měla také pustit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé to je skvelé ! :) Milujem divadlo, no nedostanem sa do neho tak často ako by som chcela :/

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  16. Já v divadle byla naposled na gymplu. Je to ostuda. Ale aspoň jsme začali s přítelem víc chodit do kina, tak aspoň :)

    A moc se mi líbí celý ten koncept o Francouzkách. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  17. Možno máš namysli tie francúzsky ktoré žijú v mestách, ale tie ktoré žiju na rodiinnej farme teda sa moc takýchto podujatí nezúčastňujú, a takýchto rodín je celkom dosť čo žijú na vidieku. Zo strednej školy som mala tú možnosť ísť na taku menšiu stáž do Francuzska kde sme pomáhali u rodín, ktoré mali svoje malé farmy s kravamy, kozamy, bažantamy a pod... A veľa mužov ktorý sa venujú celú život zvieratám sa dokonca ani neoženia.. ale páčilo sa mi tam bola to fajin skúsenosť:)

    OdpovědětVymazat
  18. Thank you for the wonderful review!

    OdpovědětVymazat
  19. Divadlo muselo byť skvelé. Lodičky sú nádherné, takisto aj doplnky :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  20. joj, tak toto by som potrebovala, pekne sa obliecť, a užiť si pekné predstavenie,..len ským :D

    OdpovědětVymazat