Letní cestování + tip na soutěž

8:00

Ach, léto už se nezadržitelně blíží, taky už to cítíte? Vůně letního vánku, sůl ve vlasech, teplé letní noci, studené drinky, opálené nohy, ranní jóga v trávě, rána na chalupě a čerstvě šťavnatý meloun! Tak přesně na tohle jsem se opět po roce těšila - a už je to skoro všechno za dveřmi, jupííí!


Loni mě hodně začal bavit Aperol Spritz, v zimě si ho tedy vůbec nedávám, nijak mě neláká. Mám ho prostě už spojený s létem. A jakmile začalo být hezky a teplo, tak jsem ihned na jeden vyrazila. To osvěžení je prostě fakt parádní! :)


A zmrzlina mi taky samozřejmě nemůže chybět - během posledních 14 dní jsem na ní byla několikrát - i třeba 3x během jednoho dne :D. Mám už vytipovaná místa, kde mají fakt božskou, pořádnou a nijak nešizenou a tahle z Angelata je fat boží, tu můžu jenom doporučit!


Začátek června mám vždy spojený s jahodami a třešněmi, protože miluju zahradničení. Zatím nám ještě teda ani jedny neuzrály, tak jsem prozatím musela vyrazit pro jahody na trh, ale dávám tomu ještě pár dní a jsem si jistá, že už je také budu mít! Hlavně se těším, až odjedu na chalupu a začnu tam s tím něco tvořit :).


Relax u bazénu mám moc ráda, ale  focení v plavkách žalostně nesnáším, takže spíš čekejte, že vám budu od bazénu vždy jen fotit chodila přes léto. . . :D


Bazén je sice super, ale moře je moře! Já mám letos naplánované 4 dovolené, z toho dvě u moře a věřte, že už se vážně nemůžu dočkat. Všechny je mám tak hezky rozložené přes celé léto, abych se bavila i v září. Cestování mě poslední dobou baví čím dál tím víc. Do první dovolené už mi zbývá jenom měsíc, tak doufám, že to rychle uteče! :)


A na závěr jeden tip! Jak jsem řekla, čekají mě 4 dovolené, ale ráda bych k nim ještě jednu klidně přidala - třeba takovou cestu do mé milované Paříže! A pokud byste se i vy chtěli podívat do Paříže, Berlína či Milána nebo by se vám hodil nový Rose Gold iPhone 6s, parfémy, oblečení či kosmetika, tak se můžete zapojit do soutěže Ria Mánie - stačí, když nakoupíte produkty značky Ria a na riagirl.cz zaregistrujete svoji účtenku, kterou si pro případ výhry schováte. Já jsem velice soutěživá, takže své štěstí zkusím a doufám, že se ještě proletím do Paříže! :)

A co na léto plánujete vy - popřípadě co vás na létě baví? Moc ráda se nechám inspirovat :)

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Nádherný článok, leto nadovšetko milujem! ♥ Mimochodom, skvelé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta zmrzlina :O Tak to je něco, tu bych si dala teď hned :D.
    Taky zbožňuji léto a nejvíce se asi těším na to, až budu mít aspoň trochu klid od školy a budu moct někam vypadnout. Plánuji nějaké festivaly a třeba i výlet do Prahy, takže na to se už moc těším! ♥ Hlavně aby toto zkouškové už bylo ta mnou :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné letní fotky. jahody už taky baštíme, měli jsme i dvakrát meloun a těším se, že ho budeme jíst celé léto :-) Do mojí dovolené zbývají tři týdny a nemůžu se dočkat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé fotky :) Ja milujem všetky letné záležitosti - farby, letné otufity a melón ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ráda zahradničení a jahody s třešněma :) Jinak Apero jsem měla v Benátkách a je to opravdu výborný nápoj :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. JO! konečně nožky!!! těšíme se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy bych opravdu docela ráda věděla, kdo jsi! :D

      Vymazat
    2. Tak já ti to někdy řeknu :) ale podle toho, kolik tu bude fotek :)

      Vymazat
  7. Посмотрела, облизнулась... Пошла есть клубнику ))

    OdpovědětVymazat
  8. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpovědětVymazat
  9. Já se ze všeho nejvíc těším vždycky na hrášek! :D Asi jsem divná, ale jahody moc nemusím a třešně až naše vlastní. By Corra



    OdpovědětVymazat
  10. vekmi pekne fotky a Aperol je letny must have :)


    Pozyvam na letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Aperol je riadna šleha! jedno leto sme to pili tak trošku miesto limonády vo veľkých pohároch :D no výsledok...stále mi chutí :) 4 dovolenky, wau, mňa nečaká asi ani jedna, tak tíško závidím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Domčo, to moře bych brala hned. Úplně se vidím na lehátku na pláži a v ruce koktejl!

    A třešně jsem měla naposled tak dva roky zpátky. Mňam!

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasné fotky i článek :) já na létě asi nejvíc zbožňuju opalování u bazénu s knížkou v ruce :)

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasné fotky :) Na léto se moc těším! O té soutěži jsem slyšela a určitě se zapojím :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky! Já se těším na bazén, točenou zmrzlinu a meloun! Nejvíc jsem byla naštvaná, když jsme si ho před 2 týdny koupili, nějak jsme to odkládali a on se nám zkazil :/ Když koukám na to příjmení v pase... takhle jsem se jmenovala za svobodna ,) Jinak já už pojedu asi jen na maltu :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky