středa 18. května 2016

Rodinný set tradičních výrobků Weleda

Krásné dobré ráno! Nedávno jsem došla k jednomu zjištění a to, že v továrně Weleda nevyrábí výrobky Weleda, ale štěstí a radost! Nejdřív se objeví radostná nedočkavost, když očekáváte balík a neustále vyhlížíte pošťáka, kdy už konečně dorazí a potom se najednou objeví a předá vám ten krásný balíček na který jste se tolik těšili a uvnitř se skrývá tahle krása. No upřímně já tedy nevím, z čeho se radovat dříve!


Jestli ze samotného balení nebo z obsahu. Tohle je prostě radost pohledět! Každopádně děkuji Weledě, že mi tak báječný balíček poslali! :)



Musím přiznat, že nejvíce jsem se těšila na toto vlasové tonikum, které oživuje pokožku hlavy, zlepšuje výživu vlasových kořínků a příznivě působí proti tvorbě lupů. S čímž musím jednoznačně souhlasit. Na mojí pokožku má blahodárné účinky! Ani lupy už se se mnou tolik nekamarádí.



Používat ho můžete opravdu denně. Je to taková vodička - sice neviditelná, ale krásně voňavá. Po nanesení ji vždy ještě několik hodin cítím, což je opravdu moc příjemné. :)


Jako další do svého boxíku ukryla lištička balzám na nohy. Je to také hotový zázrak. Pomůže vám dát vaše chodidla na léto do formy a to se vším všudy.


Nejenom že opět krásně voní, ale jeho konzistence je příjemně hustší, krásně se vtírá a báječně hydratuje! Podle všeho má i deodorační účinky a měl by i regulovat pocení nohou, ovšem to nemůžu posoudit, jelikož krém vždy nanáším večer, když už jsem v posteli.


Dále se v krabičce ukrýval Skin Food. To je parťák, jak má být, ať je léto nebo zima - jeho účinky jsou vždy perfektní! Především ti z vás, kteří mají suchou pokožku z něho budou nadšení!


Konzistence je trochu hutnější a krém je mastnější, což je super, jestli bojujete se suchou pokožkou nebo vaší pleti chcete dodat hydrataci - já jsem si krém ihned zamilovala. Jen tedy není moc vhodný pod make-up, v tomto případě je opravdu hodně mastný.


A jako poslední se zde ukrýval arnikový masážní olej. Tak ten je dámy a pánové naprosto boží, tomu tleskám ještě teď!


A přestože mě nikdo nechce namasírovat, používám ho místo tělového mléka a jsem nad míru spokojená. Nejenom že krásně voní, ale i perfektně hydratuje sušší místa jako jsou lokty, kolena nebo ostatní klouby - to je prostě paráda! :)

Pokud vás set zaujal a chtěli byste si ho také pořídit, tak ho seženete zde za 699 Kč. 

Já jsem ze setu nadšená, lištička je boží a myslím, že výběr výrobků se naprosto povedl, nemyslíte? :)

22 komentářů:

  1. Už jsem nad tím slintala na jiném blogu a rychle to zavřela, abych odolala.. A teď mi vyskočí tady! Weledu mám fakt ráda.. no.. a ta krabička.. asi budu muset :D

    OdpovědětVymazat
  2. Отличная коробочка!

    http://evgenijamir.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ta lištička je naprosto úžasná! :3 Já jsem od Weledy zkoušela mandlový sprchový gel pro citlivou pokožku, a bohužel u mě absolutně pohořel. Ta vůně mi přišla naprosto nechutná (asi jsme dostala vadný výrobek nebo nevím), že mi dokonce přítel řekl, že strašně smrdim :D Takže jsem se musela znovu celá umýt. Bohužel jsem s ním nebyla vůbec spokojená, a od té doby se nějak bojím si pořídit nějaký jiný výrobek od Weledy.
    Zápisník spisovatelky

    OdpovědětVymazat
  4. jooj to je krásny box! A tie produkty vyzerajú naozaj lákavo, už vážne niečo musím vyskúšať( to hovorím už hodnú dobu :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi aj ja premýšľam nad kúpou takéhoto rodinného balíčku asi do toho pôjdem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo lištička je boží a obsah boxu taky ♥ Pěkný fotky a zpracování článku Domi

    OdpovědětVymazat
  7. Krabička je úžasná, na plechové krabičky jsem ulítlá a přesně tahle by se mi hodila :-) Obsah se mi taky líbí až na Skin Food. Říkám si, že na mě by to už bylo moc mastné

    OdpovědětVymazat
  8. Hneď tá krabička je krásna. Mne by už len radosť z nej vydržala aspoň 2 týždne, potom by som ju otvorila a tešila sa znova z obsahu. Mám rada plechové krabičky a mám rada líšky ♥
    Ten masážny olej musí byť fakt skvelý, mám rada takéto voňavé, dobre hydratujúce veci. A máš krásne nalakované nechty. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, ta krabička je taaaak roztomilá! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Super box! A nafotila jsi to opravdu nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jako správný buran, jsem žil v domnění, že Weleda vyrábí pračky. Ani nevím proč jsem si to myslela:D

    Ale ten olejíček bych si nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
  13. Krááásny balíček ten by teda potešil každú z nás ale weledu som ešte neskúšala hádam to niekedy napravím:)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherný balíček ♥ Musím kúpiť! :D

    OdpovědětVymazat
  15. tak tohle vypadá suprově, když na balíček narazím, koupím si ho. každopádně tak či tak se chci opečovávat Weledou, jakmile dopoužívám mou řadu od L'oréal. Weleda obecně mi sedí super na 100% :)

    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Domi, tak tohle je nejlepší rezenze na tenhle boxík, co jsem zatím na blozích viděla, moc se ti povedla! :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělá recenze a ty fotky, úplně to na mě dýchlo takovou jarní atmosféru :) jinak ten balíček vypadá krásně, už bych měla konečně od Weledy něco vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  18. Obsah posoudit nemůžu, i když podle toho co píšeš to musí být úžasné, ale ta krabička, ta je tak krásná že bych jí chtěla i bez toho uvnitř :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  19. Weleda je naprosto dokonalá, tato krabička nemá chybu :)


    #ThinkPositive

    OdpovědětVymazat
  20. Tuhle sadu jsem už viděla a ta dozička mi přišla strašně roztomilá :-)

    OdpovědětVymazat