čtvrtek 30. června 2016

Červnové čtení

Knížky já mám moc ráda! Knížky čtu celoročně - samozřejmě, že mám ráda, když v zimě padá sníh a já se můžu zachumlat do peřiny s knížkou a teplým čajem, ale když se můžu v létě rozplácnout na zahradou s knížkou v ruce a slamákem na hlavě, tak to mě taky moc baví! Tento měsíc jsem četla až v druhé půlce měsíce, když mi skončilo zkouškové a já mohla povinnou četbu vyměnit za mou oblíbenou. :)


Takže ihned po poslední zkoušce jsem vyrazila do knihovny a půjčila si pořádnou nálož knížek a ihned jsem se pustila do čtení. Do toho mi ještě dorazilo pár časopisů, které mám předplacené, tak jsem knížky prokládala různými články.


Do této knížky jsem se pustila jako první, protože jsem se na ni nejvíc těšila! Ani jsem nešla do knihovna za účelem půjčit si tuto knihu, ani jsem ji totiž neznala, ale když už jsem byla na odchodu, tak jsem ji najednou spatřila. Osud tomu prostě chtěl, aby se ke mně dostala! A je faaakt boží! Vyhlašuji ji nejlepší knížkou měsíce! Já knížky na osobní rozvoj miluju a taky miluju Louise - takže tohle byla parádní kombinace. Já jsem z knížky opravdu unešená, obsahuje perfektní cvičení, díky kterým do svého života přinese více radosti a vesela, ještě vám o ní řeknu více příště! :)


A když nečtu o osobním rozvoji, čtu o Francouzkách, to je překvapení, co?! :D Tuto knížku vídám často na instagramu, tak jsem se ji chtěla také přečíst. V knihovna anglická verze nebyla, tak jsem sáhla po české. A teď ke knize - co stránka, to v podstatě nová kapitola. Kapitoly jsou doprovázeny fotkami ze života Pařížanek, které nejsou nijak přestylované, ale mají takový ten typický styl, který charakterizuje Francouzky. Mně se knížka moc líbila, je psána od srdce, autorky si ze sebe umí udělat srandu, odhalí vám velký kus sebe a ke všemu se ještě zasmějete. Pokud chcete přijít na kloub francouzské záhadnosti a šarmantnosti, tak určitě doporučuji!


Tuto knížku jsem dostala, ta plánovaná nebyla. Ovšem musím říci, že když jsem v bulváru zahlédla články, že Agáta vydala novou knížku o jejích stravovacích návycích, tak jsem si řekla, že bych si ji ráda aspoň prohlédla, protože mě to zajímalo -  no a ona se nakonec ke mně dostala! Rozhodně ji můžu doporučit. Agáta zde nerazí nijaké drastické diety, je vidět, že to má v hlavě opravdu srovnané, co se týká stravování a má hodně informací. Knížka má hezký design a můžete si do ní i psát. Je doplněná o hezké fotografie a otázkami k zamyšlení. Je vhodná, pokud se chcete dozvědět něco o zdravém a vyváženém stravování a cvičení.


Na tuhle knížku jsem narazila náhodou, ale ten název a obal mě prostě tak dostal, že jsem si ji domů odnesla také. Je opravdu hodně vtipná (tedy aspoň pro mě), Laura Janáčková ví, jak to podat. Pro mě to byla svým způsobem velice odpočinková kniha, která je doplněná o super ilustrace. Někdo ji může vzít jako návod, pro někoho může vést k zamyšlení - každý si z ní vezme něco. Jako oddychové čtení bych ji určitě doporučila. Laura je opravdu zkušená psycholožka a pokud vás téma partnerských vztahů zajímá, určit si v ní něco najdete, co vás bude bavit.


A na závěr můj milovaný First Class. Škoda, že vychází jen jednou za dva měsíce! Ale za to nikdy nezklame. Petr Casanova píše opravdu skvělé články na osobní rozvoj a já je vždy s nadšením hltám. Pokud se vám nechce hned objednávat časopis, mrkněte aspoň na web First Class, Petrovy články jsou opravdu pecka, zaručuju, že vás budou bavit!


U nás je teď zamračeno, tak já se jdu pustit do čtení nové knížky! Máte tip na nějakou super knížku, kterou si nesmím nechat ujít? :)

49 komentářů:

  1. Jsem zvědavá, až nám napíšeš o té první knížečce. Ta by zajímala i mě a jinak musím říct, že všechny vypadají moc pěkně :3. Taky se těším, že teď už bude konečně více času na čtení. Já se teď chystám na Zolu. V šuplíku mi leží rozečtená Nana a mám koupeného i Zabijáka, takže se vrhnu tady na tyto. Jinak nevím, co bych Ti tak doporučila, ale moje srdcovka je Ten, co stojí v koutě. Určitě si o této knížce slyšela už i u mě na blogu :). Pěkné čteníčko, Domi!

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji, Veru :). Také se moc těším, až vám řeknu více. Na knížku Ten, co stojí v koutě jsem už slyšela pár dobrých ohlasů, po té se asi budu muset poohlédnout, děkuji :)

      Vymazat
  2. Mně se moc líbí ta knížka "Jak se stát Pařížankou", jdu hledat, jestli ji nemají u nás v knihovně :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni, stojí za to a šla bych do ní i klidně v angličtině, myslím, že to moc těžké nebude :)

      Vymazat
  3. Lovely post dear! Have a great day! xx

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, mám tip! Přečti si Než jsem tě poznala od Jojo Moyes. :) Myslím, že se ti to bude líbit - je to romantické, vtipné, dojemné. :) Hezké fotky btw! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ani, jsi moc hodná a také děkuji za tip, poznamenávám si to :)

      Vymazat
  5. красивые фото ))

    http://evgenijamir.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem nesmírně vděčná za to, že si můžu udělat čas na knížky podle vlastního výběru. Moc pěkný výběr, nechávám se inspirovat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že můžu předat pár tipů :). Souhlasím, není nic lepšího než se odprostit od povinné četby :)

      Vymazat
  7. Krásné fotky, ani jednu knihu jsem nečetla , tak uvidím jestli jim v knihovně také neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  8. To vyzerá na super knihy :-) Ja nezvyknem čítať také knihy s pozitívnym posolstvom alebo návody na to ako niečo zmeniť a podobe, ale mala by som s tým začať, minimálne s tou pozitivnou literatúrou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, mohu jen doporučit! Tyto knihy jsou moc super a nejednou už mi v životě pomohly :)

      Vymazat
  9. Super fotky, a hlavně opět krásná pedikůra a parádní nožky :) :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuji! Tak to bude můj nedělní, možná středeční článek pro tebe jako dělaný :D

      Vymazat
    2. nemůžu se dočkat!! ;-)

      Vymazat
  10. Všechny knížky vypadají zajímavě! :) Nejvíce by mě zajímala asi "Jak se stát Pařížankou..." :) A na Agátu jsem se taky koukala v knihkupectví :) dneska jsem dostala poukázku, tak musím vybrat nějakou 100% super knížku :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je moc fajn, tak uvidíš, určitě vybereš něco zajímavého :)

      Vymazat
  11. Knížka Život vás miluje se mi hodně líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásny článok, všetky knihy vyzerajú lákavo :) Ja mám knihy veľmi rada, dokonca som donedávna pracovala v kníhkupectve. Neviem čím to je ale dáko si neviem v poslednej dobe nájsť na ne čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel také znám a vždy mě to moc mrzí, že nemám na knížky čas, ale práce v knihkupectví, pane jo, to musí být moc super! .)

      Vymazat
  13. Doporučuji Skutečná pravidla života od Kena Drucka a z tvých knih mě nejvíce zaujala ta o milenkách! Díky za inspiraci a přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to zní super, díky, to si poznamenávám :)

      Vymazat
  14. Dokonalé fotky, Domi :) Z tvých knížek jsem žádnou nečetla, ale naposled mě dostala kniha od J. Moyes Než jsem tě poznala

    My June 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji! Ta zní podle názvu výborně, po té bych se měla také poohlédnout :)

      Vymazat
  15. Jak se stát Pařížankou jsem četla, je to super a místy dost vtipné :). Akorát jsem to měla přečtené za jeden večer, což mi pak bylo trochu líto. A na tu knížku Život vás miluje jsem se zrovna nedávno dívala v knihkupectví :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím jenom souhlasit a ano, čte se to samo a to hodně rychle :)

      Vymazat
  16. Domi, úplně jsi mě nalákala, abych taky vyrazila do knihovny, nebyla jsem tam totiž asi tak od minulého léta, teď v létě konečně budu mít spoustu času, a tak se chci i vrátit k mé zamilované činnosti, ke čtení :) Zatím čtu knížky, co jsem si v průběhu roku nakoupila, ale už mi jich moc k přečtení nezbývá, takže je asi na čase obnovit členství v knihovně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď také strašně dlouho nečetla, ale opravdu mi to hodně chybělo a teď jsem opravdu hodně ráda, že jsem se ke knihám vrátila, jsou tak báječné :)

      Vymazat
  17. Na mě už snad několik let čekají resty z antikvariátů, které jsem si ulovila, ale přes školu na ně nebyl čas. Co se týká stylu knih, tak jsem spíš na klasiky (Hrabal, Puškin, Doyle,...), takže v těch nových knihách se popravdě moc neorientuju :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, někdy musím do antikvariátu taky vyrazit, přijde mi, že to místo má neskutečné kouzlo, které chci taky prozkoumat :)

      Vymazat
  18. všetky vyzerajú zaujímavo :) knižky na osobný rozvoj rada čítam, tie vždy doslova zhltnem, určite si túto tvoju napíšem do zoznamu..a ako sa stať Parížankou by som chcela tiež prečítať. :) a Domi, ešte by som ti chcela pochváliť krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no děkuju, ty jsi milá :) Já je taky přímo zbožňuju, ty na osobní rozvoj, přímo je dychtivě vyhledávám, jsou fakt báječný :)

      Vymazat
  19. Ako sa stať Parížankou.. je jedna z mojich najobľúbenejších kníh! <3 A aj keď som ju už čítala, chcela by som sa k nej toto leto vrátiť opäť, pretože je naozaj supeer!

    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám v plánu číst vícekrát než jenom jednou :)

      Vymazat
  20. Skvělý fotky Domi :) já se tak těším, že se teď taky pustím do čtení
    Ty knížky sis vypůjčila v městské knihovně v P. nebo někde u Vás ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji, Veru, ano až na tu od Agáty jsou z knihovny z náměstí, až je budu vracet, můžu ti dát vědět, jestli si je chceš potom půjčit :)

      Vymazat
  21. užasné knihy taky rada čtu užasní článek

    OdpovědětVymazat
  22. Knihy vyzerajú dobre :) u mna na blogu je inak prave recenzia, ale čítam skor asi ine typy kníh než ty. Aj ked úprimne, prečítam vsetko :D hlavne teraz na leto... Mam konečne cas citat :)
    creYativitE 

    OdpovědětVymazat
  23. Teda, ty jsi čtenářka! Já upřímně moc nečtu, máloco mě zaujme, ale tvoje knížky mi fakt padly do oka. Asi zkusím knížku o Francouzskách a také tu první, ta je moc vychvalovaná :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  24. za prvé, fotky sú naozaj krásne :)
    ja tiež veľmi veľa čítam, len za posledné mesiace som nejako nemala čas, tak sa teším, že teraz budem môcť konečne veľa čítať. a som rada, že Parížanka je dobrá, lebo tiež ma už dávnejšie zaujala. Francúzsko je proste láska ♥
    a First Class ma veľmi zaujal, idem si pozrieť aspoň web :)

    OdpovědětVymazat
  25. Wau, knižky sú zaujímavé ! :) skvelý článok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  26. Díky za zajímavé tipy, dlouho jsem nic nepřečetla. Doufám, že nyní přes léto, když je v práci volněji, to napravím.

    OdpovědětVymazat
  27. Ani jednu knížku neznám, celkem mě zaujala ta o Agátě, nevěděla jsem, že má knížku.:) Jinak typy bohužel nemám, teď čtu Podnikání z pláže, to mi doporučil taťka. Jinak se chystám dnes do knihovny, tak uvidíme, jestli se dokopu a něco si půjčím :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné fotky hlavně! Na spoustu knížek se chystám <3

    www.sixtydiary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat