pátek 24. června 2016

Fresh Festival

Všichni asi už moc dobře ví, že jídlo a já jsme jedna velká nerozlučná dvojka! Miluju jídlo, hlavně, když je hezké, chutné, zajímavé či neotřelé - stereotypy už mě moc neba. Ať jedu kamkoliv, vždy ráda něco nového ochutnám. Proto není překvapením, že si jen tak nějaký food festival nenechám ujít. Na tenhle jsem vyrazila s Domčou a Filipem a byl pro nás taky za odměnu. Pro nás dvě za zkoušky a pro Filipa za bakaláře. A že jsme se náležitě odměnili! Však jsme odcházeli s plným břichem, jen se sami podívejte . . . :)












Hlavně nenápadně :D - překvapuje to ještě vůbec někoho, že ať jsem kdekoliv, tak první věc, kterou si kupuju, jsou vždy makronky?!

My jsme si to moc užili, já osobně mám akce tohoto typu moc ráda. Dobré jídlo a pití to je moje! Máte to taky tak? Je nějaká podobná akce nebo něco dobrého co si nesmím v létě nechat ujít? :)

32 komentářů:

  1. Ahojda, konečně jsem se zase dostala k blogování, chyběly mi Tvé články! :)
    krásné šaty máš, a po shlédnutí fotek jídel ještě víc lituji, že jsem na Freshi nebyla .. :( jak se jinak daříí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ahooj :), škoda, opravdu to stálo za to! A děkuji moc, mám se skvěle, život mě pořád moc baví! Tak to je paráda, že jsi zase zpět ty prázdniny jsou na ty comebacky jako dělané, že? :) A jak se daří tobě? :))

      Vymazat
  2. Já byla na food festivalu jen jednou, ale určitě bych šla zas :) Tenhle vypadá dobře, dostala jsem hlad :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, super fotky. Aký bol ten kokos?

    www.danielainthelibrary.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No já ani nevím. Ta voda měla takovou zvláštní chuť, měla jsem ho poprvé, tak nevím, jestli to bylo jen tímto ořechem nebo je to tak celkově, ale mě to tedy moc nezaujalo, ale moje kámoška ho miluje, tak těžko říct :)

      Vymazat
  4. Tak to muselo byť super na takej akcii :) Tam by som si toho vybrala :-D

    OdpovědětVymazat
  5. отличный пост )))

    http://evgenijamir.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Nice place with delicious food ♥♥♥

    innakeuls.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle muselo být opravdu super! :) A poslední fotka nemá chybu :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dííky, no jo, Domča a makronky . . . :D :D :D

      Vymazat
  8. To vypadá tak skvěle! Nechápu, jak je to možný, že o podobných akcích se dočtu vždycky až zpětně.. Od září s tím budu muset něco udělat a začít je navštěvovat, abych taky mohla všechny tyhle dobroty ochutnat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, pro tvou útěchu musím říci, že se mi to občas také stává :/. Když budu příště o něčem podobném vědět, dám ti vědět ;)

      Vymazat
  9. Já jsem tam hrozně chtěla jít, ale zrovna jsem byla v práci. To jídlo vypadá skvěle! určitě bych si dala taky Paellu a makronky, mňaaam! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, tak snad ti to za rok vyjde :)

      Vymazat
  10. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  11. Na Fresh jsem se bohužel nedostala, ale děkuji za prohlédnutí alespoň pomoci tvého článku a fotek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač a já děkuji za návštěvu a milý komentář :)

      Vymazat
  12. Ahoj, pozývam ťa na GIVEAWAY na blogu mojej sesternice :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju makronky ^^ Já jdu zítra na zmrzlinový festival :)

    OdpovědětVymazat
  14. Na žádný takový podobný festival se tedy nechystám, ale kdyby mi někdo řekl, tak neváhám :D. Vypadá to bezvadně a jídlo? To je prostě moje ♥.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, viď? :)) A proto nesnáším diety, protože jídlo je prostě fakt boží! :)

      Vymazat
  15. Když to vidím, dostávám hlad! Mimochodem překrásné šaty. :) Vzhledem k tomu, že se jedná o akci s jídlem, jsi s tou jejich bílou barvou docela odvážná. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No vidíš, Marti, tak to mě vůbec v ten moment nenapadlo, řešila jsem hlavně to, aby mi ladily s kabelkou a mohla jsem si ji vzít :D Ale nakonec to dopadlo dobře - snažila jsem se jíst jako dáma a naštěstí jsem nevypadala jako čuník :D

      Vymazat
  16. Když to vidím, dostávám hlad! Mimochodem překrásné šaty. :) Vzhledem k tomu, že se jedná o akci s jídlem, jsi s tou jejich bílou barvou docela odvážná. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Odpovědi
    1. Ano, bylo, hned bych se tam zase vydala ♥

      Vymazat
  18. Makronky, mňam :)) Máš opravdu nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  19. Makronky, mňam :)) Máš opravdu nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  20. Food festivaly bych mohla obrážet furt. Když všude vidím ty mini burgry, dortíky a domácí limonády tak začínám šilhat :D Ale přiznám se, že makronky mi nechutnaly vůbec.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak tam by se mi hodně líbilo! Já byla jednou v Praze na Food Festivalu a byl to moc super zážitek, je to celkem profláklá akce, ale jestli jsi tam ještě nebyla, tak doporučuju :). Mají tam věci dost netradiční, třeba kachni cheesecake, to rozhodně není stereotyp :D. Jooo to byla doba, kdy jsem ještě byla masožroutem... :)

    OdpovědětVymazat