pátek 17. června 2016

Hlavní je se odměnit!

Aneb tímto prohlašuji zkouškové za úspěšně ukončené! Bylo to opravdu náročné - zkoušky, testy, eseje, prezentace, do toho jsem pracovala, sem tam došla do kanceláře nebo jsem pracovala doma neboť mi moje pracovní pozice umožňuje luxus v podobě home office a do toho jsem se ještě snažila nějak udržet blog na živu - od teď už vyhlašuji konec příspěvkům jen jednou za týden. Bylo to opravdu obtížné, ale jsem na sebe pyšná, že jsem to dotáhla až do konce!


Paradoxem bylo, že jsem ještě neměla ani jednu zkoušku hotovou, ale ihned jsem naběhla do jednoho úžasného italského butiku, který u nás máme a pořídila si odměny (odměňuju se pořád a za všechno). Což byla spíš motivace pro to, abych vše dala na první pokus. A nezůstalo jen u jedné odměny . . . Aneb jak se říká, šla jsem nakoupit na večeři, ale jaksi na ni nedošlo. :)


A cože jsem si to pořídila? Úžasnou letní crossbody Liu Jo, která má krásnou růžovou barvu a je na léto jako dělaná, nosím ji skoro pořád a všude! A potom jsem si ještě pořídila šaty Koralline. Přijde mi, že už snad nic jiného než šaty ani nenosím . . . :)


Ale víte, proč je tahle crossbody tak úžasnááá? Protože je prostě krásně prostorná a vejde se do ní plno věcí. Jako například moje objemná peněženka, telefon, na který je v kabelce udělaná speciální kapsička a v neposlední řadě v ní nosím jako správná skautka moji KPZku.


Cože to ta KPZka je? No přece kosmetika poslední záchrany! Takhle kosmetická taštička skrývá věci, které mě už nejednou zachránily. No myslím, že to ani není třeba více vysvětlovat. Všichni známe pohromy jménem - zatrhnutý nehet, rozmazaná řasenka, neposedné vlasy nebo špinavé ruce . . . O to více jsem teď radši, že ji mám, protože poslední dobou, když chodím cvičit, tak si doma pořád zapomínám gumičku. A malinový parfém po cvičení, to je panečku taky lahoda! 

A za co jste se v poslední době odměnili vy? :)

PS: Ty fotky jsou jedním slovem děsný!!!! Vím to, ale nový foťák (a objektivy) už mám objednané hodně hooodně dlouho, jen stále čekám, až ho naskladní, tak se se mnou prosím modlete, ať je to co nejdřív, jinak mě brzo klepne . . .

41 komentářů:

  1. Tím,že si ještě nevydělávám tak přežívám jen díky kapesnemu,které je 100 na týden takže většinou se spíš odmenuji dobrým jídlem nebo čajem od bubbleology (jednou za čas).. občas si zajdu koupit třeba něco ve slevě,nějaké tričko apd.:D ale nestěžuji si :) V blízké době jedeme do Primarku tak tam se odmenim na 100% ^^
    Jinak sis koupila moc hezké věci,ta kabelka je super:) moc hezky článek :)
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tím,že si ještě nevydělávám tak přežívám jen díky kapesnemu,které je 100 na týden takže většinou se spíš odmenuji dobrým jídlem nebo čajem od bubbleology (jednou za čas).. občas si zajdu koupit třeba něco ve slevě,nějaké tričko apd.:D ale nestěžuji si :) V blízké době jedeme do Primarku tak tam se odmenim na 100% ^^
    Jinak sis koupila moc hezké věci,ta kabelka je super:) moc hezky článek :)
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to samozřejmě chápu, že je to něco jiného když si člověk vydělává a když je zatím jen student a dostává kapesné od rodičů :). Jinak mně přijde, že se jídlem odměňuju pořád, až je to na mě znát... :D No vidíš, tak to bude super, určitě najdeš v Primarku několik super kousků :))

      Vymazat
  3. Ta kabelka je naprosto boží! Opravdu barva na léto přímo dělaná :) Gratuluji ke zvládnutým zkouškám :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY


    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji ke zkouškám! Mě to teprve čeká, v pondělí mám obhajobu a pak už to celé konečně skončí :) Já jsem se už dopředu odměnila pár kousky od kosmetiky 100% Pure :D Jo a na tu crossbody jsem taky koukala, akorát v béžové barvě, ale nakonec vyhrála jiná z Marks&Spencer :) Ale je mooc pěkná a opravdu prostorná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však to je potřeba se odměnit už dopředu, já to kolikrát taky tak dělám. :D Jinak ti to vůbec nezávidím, že tě čeká ještě obhajoba, ale držím palce, ať to dobře dopadne a děkuji :)

      Vymazat
  5. Velká gratulace ke zkouškám! Odměnu sis určitě zasloužila :) Mimochodem, ty fotky nejsou tak hrozné a nemáš se za co stydět :)

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Bohužel musím říci, že já jsem z nich na nervy a úplně mi to drásá nervy, když vidím, že nemám na blogu nekvalitní fotky, ale děkuji za útěchu, ale jak sama vidím, že to není nejlepší, tak z toho budu špatná, dokud to nebude takový jaký chci, hold je to se mnou těžký :D

      Vymazat
  6. Já se převážně odměňuji formou knížek nebo jídla. Občas i nějakým tím oblečením.
    Akorát bohužel při škole nemám takový výdělek jako třeba o prázdninách, takže pořádná odměna mě bude čekat až po prázdninách a to v podobě skútru :-)
    Jinak úžasná kabelka. Zrovna po nějakým také pokukuji, ale pořád nemůžu najít takovou která by mi opravdu sedla do vkusu a tak stále jen hledám "tu pravou" hh:)
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, páni, skútr, tak to je super! :) A náhodou, knížky jsou super, podle mně je to jedna z nejlepších investicí, jakou můžeš s penězi udělat :)

      Vymazat
  7. Moje odmeny spočívajú v tom, že idem niečo osláviť pri káve a koláčiku :D to je najlepšie ... ináč gratulujem a krásna kabelka a tulipány :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásna kabelka, ja som zažila aj tie pravé skautské KPZtky :) ale veru s vekom ju vystriedala takáto podobná kozmetická záchrana :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky zažila tu pravou skautskou, ale teď už jsem musela povýšit o level výš, protože tahle je fakt potřeba :D

      Vymazat
  9. Krásná kabelka, krásná Domča :)
    Je super se odměňovat, já se zase odměnila beauty truhlou
    Ale zkouškový ještě hotový nemám, skóre 2 z 6, takže ještě 4 čekají, tohle zkouškový je to nejtěžší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji :). Jo, to jsem vlastně koukala, že sis pořídila tu beauty truhlu, ta je taky fajn, navíc, když byla za tak příznivou cenu :). No jinak ti vůbec nezávidím, já jsem ráda, že už je to za mnou... A já jsem si pořád říkala, že jsi neustále nějak aktivní na blogu (teď už to chápu). :D Tak držím palce, ať to dobře dopadne :)

      Vymazat
    2. Právěže na tohle období jsem měla příspěvky předpřipravené, takže je teď jen postupně vydávám :).

      Vymazat
    3. Aha, tak to potom jo :). To já jsem teda ze začátku měla taky, ale netušila jsem, že to bude na tak dlouho a pak už jsem to ke konci nedávala, takže jsem neměla nic :/

      Vymazat
  10. Gratuluji ke zkouškám a odměnila jses opravdu řádně :-) Kabelka je krásná, přesně, ideální na léto. Taštičku poslední záchrany moc nenosím, nebo spíš osím ale nemám v tom tolik věcí jako ty. Šaty ti moc sluší akorát já bych je nemohla mít ve střihu midi protože by mě dělali ještě menší než jsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. No vidíš, to mě nenapadlo, taky jsem malá, tak doufám, že ze mě šaty nedělají nějakého hobita :D

      Vymazat
  11. KPZ v kabelce taky pořád nosím a ta tvoje nová je roztomiloučká! gratuluju ke zkouškám :) určitě se ti muselo ulevit. To s tou kvalitou fotek chápu, mně ukradli novej foťák v Barceloně minulej rok a teď ti fotky nejsou vůbec kvalitní :(. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to teda! :) No, to tě úplně chápu, to bych z toho byla taky naštvaná :/

      Vymazat
  12. Gratuluji ke zkouškám! ;) V kabelce taky nosím takovou malou holčičí KPZku a není nic praktičtějšího, než ji mít stále u sebe ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Gratulujem k ukonceniu skuskoveho, kabelka je nadherna taktiez by som si nejaku takuto v ruzovej chcela zaobstarat :)

    OdpovědětVymazat
  14. Kabelka je naozaj krásna :) Tento rok som sa za známkami (resp. za úspešné ukončenie 1. ročníka s tým, že mám spravené všetky skúšky teda 60/60 kreditov. Odmenila som sa trocha netradične, a to najmä keď som žena. Mojou odmenou bol: vypestuj si kryštáľ a 2 hry do Xboxu (Twister a Just Dance) a mamina ma na oplátku odmenila dvernou hrazdou (kedysi som sa vedela vytiahnuť, no svaly ochably a zas na sebe musím makať, čo je moje predsavzatie na leto :) Aspoň raz sa vytiahnuť :) )

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to je taky paráda, navíc to máš jako 2v1, odměna, ale zároveň děláš i něco pro sebe :)

      Vymazat
  15. Gratulujem ti :) Zaslúžene si si nakúpila úžasne krásne kúsky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkná kabelka :) Já si poslední dobou udělala radost z nového kola - sice nákup dost "ztenčil pněženku" (no, spíš mi ubral pár čísel na účtě :D), ale i tak z něj mám radost :)

    INKA lifestyle blog
    sleduj blog na facebooku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to chápu, ale tak čert vem nějaký peníze, protože radost z kola je určitě větší :) Nové kolo by se mi teď taky hodilo :))

      Vymazat
  17. Gratulujem k úspešnému ukončeniu skúšok! :) Tá kabelka je fakt nádherná, má úžasnú farbu! ♥

    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  18. Tiež gratulujem ! :) Fotky sú peknučké a ten detail tej bodkovanej tašky :3
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Gorgeous! You look lovely dear!Have a great week! xx

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, tak to ti moc gratuluju! :) Kabelka je krásná :) Vlastně až teď mi došlo, že jsem se za všechny ty zkoušky ještě ani neodměnila, měla bych to napravit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No vidíš, tak to musíš napravit :)

      Vymazat
  21. Gratuluji! Úžasná kabelička! :) Je třeba se odměňpvat :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to gratuluji, musí to být super pocit, mít to všechno za sebou :). A nová kabelka je moc hezká, určitě si ji zasloužíš!

    OdpovědětVymazat
  23. Jeeej, tá kabeločka je naozaj nádherná! To musela byť super motivácia :)) A tiež sa pripájam a gratulujem k skúškam!
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  24. Gratuluji k úspěšnému zakončení zkouškového i k pěkné kabelce. :) Já se odměňuji neustále.. :D Je to potřeba! V první řadě kosmetikou a v té druhé kabelkami a botami :)

    OdpovědětVymazat
  25. Gratuluji k úspěšnému zkouškovému!:)
    Kabelka je opravdu krásná a taky bych potřebovala nějakou barevnější na léto, ale bohužel mám zakázáno se odměňovat v poslední době, protože není za co:D

    OdpovědětVymazat