Balím

8:00

A tak zase prchám pryč. Ještě dobalím posledních pár důležitých (jak jinak) věcí a pádíme pryč. Tentokrát na týden a já už jsem moc natěšená. Těším se na to, jak se budu smát, jíst, pít, poznávat nové věci, památky, budu nosit šaty, budu si pořád kupovat zmrzlinu a až bude zapadat sluníčko, tak se půjdu proběhnout.


A také jsem chtěla říct, že jsem tu teď nepřednastavovala žádný článek na celý týden. Sice s sebou foťák i notebook mám, ale uvidíme, jestli sem stihnu pro vás něco dát nebo si jen budu užívat nové město, sluníčko a zpěv ptáků.


Když čtete tento článek, tak jsme právě na cestě a určitě se náramně bavíme. Kdybych se během týdne neozvala, tak se určitě uvidíme příští týden! A pokud se mnou přece jen chcete zůstat, tak se mnou můžete být na instagramu nebo na snapchatu - @mala_domca, snad aspoň tam budu aktivní. Tak za týden pa !

You Might Also Like

21 komentářů

  1. Jej,ty sa mas, tak si to poriadne uzi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si moc dovolenou! A těším se na článek až se vrátíš!

    OdpovědětVymazat
  3. užívej, určitě se nikdo zlobit nebude, když se budeš bavit a články budou později :)

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si dovču, ani nevíš jak já se na ní těším. *moc pěkné botičky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty se tak máš, užívej :) Já jedu až na konci srpna

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  7. Užívěj dovolenou a načerpej pořádně energii :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dovču si pořádně užij! já se chystám do Francie až na konci srpna a taky se těším na zmrzky a hlavně surfování :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Very interesting, thanks for the sharing)
    http://www.alinatheone.ru

    OdpovědětVymazat
  10. uži si to a potom si poprosíme nejaké čarovné fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Poriadne si to uži Domi :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat
  12. tak si to užij :) mně se taky konečně už dovolená blíží :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pekne si to uži a teším sa na nový článok !! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. asi trochu pozdě, ale užij si to :) či doufám, že sis to užila :)!

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky