Bezlepkové & cukrfree brownies

14:16

Nedávno jsem šla do lesa na maliny - mám je opravdu moc ráda! Jen škoda, že se netrhají tak rychle. Strávila jsem tam skoro 3 hodiny a stejně jsem neměla úplně plný koš, ale jsem ráda i za to obrovské množství, co jsem nasbírala. A potom mě přepadla obrovská chuť na čokoládu. Tak jsem začala přemýšlet, co udělám a napadlo mě, že mám doma Caro, které jsem dostala v rámci spolupráce. Tak jsem si řekla, že to všechno spojím a udělám z toho něco hříšně dobrého! A tak vznikly tyto brownies!


Budete potřebovat:

  • 200 g 85% čokolády
  • 60 g  kokosového oleje
  • 2 vejce
  • stévie podle chuti
  • 2 lžičky Cara Ricoré
  • 1 lžička mleté vanilky
  • 1 lžíce kvalitního kakaa
  • 3 lžíce kukuřičného škrobu
  • 1/4 lžičky prášku do pečiva z vinného kamene
  • hrst ořechů
  • hrst malin


1. Předehřejte si troubu na 175°C, vezměte si menší plech a vyložte ho pečícím papírem.

2. Připravte si vodní lázeň a nechte zcela rozpustit veškerou čokoládu. Mezitím si ušlehejte vejce spolu se stévií a vanilkou. Jakmile bude čokoláda rozpuštěná, přidejte kokosový olej a počkejte, až trochu povolí.

3. Olej spolu s čokoládou promíchejte a přidejte ke směsi z vejce, medu a vanilky a promíchejte. Na závěr vmíchejte Caro, kakao, škrob a prášek do pečiva a pořádně promíchejte.

4. Poté směs přelijte na plech a dozdobte malinami a ořechy a dejte péct na zhruba 20 minut. Přesto, ale těsto pořádně sledujte, ať ho nepřepečete, protože to může trvat i méně než 20 minut. Jakmile uvidíte, že střed těsta už není tekutý a usadil se, můžete brownies ihned vyndat. Jejich konzistence má být lepivá. Poté je nechte ještě vychladnout. 


Bon appétit!

You Might Also Like

30 komentářů

  1. Tak to vypadá a zní naprosto božsky! :) vyzkouším... a ta první fotka malin <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před rokem to byl dort, tak letos to chtělo něco odlehčenějšího :)

      Vymazat
  2. Pane bože, mňam, tak to je teda luxusní!

    OdpovědětVymazat
  3. Vyvedu tě z omylu... Caro NENÍ bezlepkové, naopak, obsahuje krásnou škálu různých obilnin.

    Jestli můžu poprosit, smaž to označení "bezlepkové". Pokud na tvůj blog zavítá někdo, kdo trpí celiakií nebo alergií na lepek, můžou mu takové dvě lžičky Cara způsobit poměrně dost zdravotních problémů... Jinak bych si dala, ale budu muset přijít na to, za co vyměnit to Caro :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění to je moje chyba. Caro se vyrábí jak v klasické, tak i bezlepkové verzi, já do receptu dala tu bezlepkovou verzi, jen jak jsem zvyklá říkat Caro, tak jsem to tam zapomněla dopsat, takže určitě bezlepkové jsou, jen si tam musíš dát toto. Já ho vždy do brownies dávám místo normální kávy, tu nemám ráda :)

      Vymazat
    2. Bezlepkový Caro? Fakt? To se dělá? :O Wau, super, díky! To bude mít mamča radost, má Caro ráda, ale vždycky se po něm osype. Tak to ty browniesky taky zkusím :3

      Vymazat
    3. V pořádku, neberu to jako jedovatý komentář, byla to moje chyba, že jsem to zapomněla napsat. Ono to docela hodně lidí vždy překvapí, že je i bezlepková verze, tak jsem ráda, že svým čtenářům ukážu aspoň něco nového :). Tak snad vám s mamkou zachutná :)

      Vymazat
  4. Milujem tvoje zdravé recepty :) My máme v rodine celiakiu a práve tento recept by môjmu bratrancovi určite úžasne chutil, mňam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, je to jednoduché, rychlé a chutná to luxusně, ani bys neřekla, že je to jiné, "zvláštní", fakt super :). Jinak moc děkuji :)

      Vymazat
  5. Vypadá to pěkně a i chutnat to musí dobře. Já se nevyhýbám lepku ani jiným věcem, nemám žádnou přecitlivělost na určitou složku v potravinách. Jinak Caro je z obilnin a lepek obsahuje, ale je to určitě super zkusit ho použít při pečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybička se vloudila, zapomněla jsem dopsat přesný název Cara, neboť jsem chvátala a vždy říkám Caro, ať už jde o jakýkoliv druh. Caro má více druhů a jedním z nich je i to bezlepkové, které bylo v receptu použito, už jsem to opravila, díky za upozornění :)

      Vymazat
    2. Nic se neděje, chybování je lidské :-)

      Vymazat
  6. Ty fotky jsou nádherné! Vypadá to skvěle! :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, maliny ♥ Skvelý recept. Spojenie ovocia a orechov v koláčoch milujem ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ * Giveaway * ♡

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam! brownies vypadají skvěle! my máme plno malin na zahradě a já jsem z nich teď dělala jogurtový koláč a byl výborný :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to moc pěkně a chutně, poslala bych to kolegyni, ale ta má ještě navíc alergii i na vejce...

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tie vyzerajú nádherne ♥ Tento recept jednoznačne vyskúšam! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam! Malin máme na zahradě kupu! Dezert vypadá dokonale :)

    Festivalové nezbytnosti

    OdpovědětVymazat
  13. Domi, děkuju za recept :) Dostala jsem na dobrůtku chuť. Seš šikula, žes vyrazila na maliny, my zase byli s mamkou v sobotu na borůvkách hnedka z rána, relax na duši

    OdpovědětVymazat
  14. Mňam ! vyzerajú dokonalo a určite tak aj chutia. Si veľmi šikovná. :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat
  15. No vypadá to úžasně :) my sice doma taky maliny máme, ale to co vyroste většinou sníme už na zahradě :D

    OdpovědětVymazat
  16. no to vypadá mooc krásně:) a chutnat to musí skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  17. Jak já bych si dala! Maliny jsem neměla ani nepamatuji, protože jsou tu hrozně předražené:-/

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem zjistila, že mi maliny s čokoládou moc nejdou k sobě, tak jsem z nich spáchala muffiny. Většinou, když nevím, narvu to do muffinů. Nejlepší zatím byly třešňové! Ale tohle popravdě vůbec nevypadá špatně!

    OdpovědětVymazat
  19. Brownies vypadají pěkně, nicméně bohužel s medem nejsou cukrfree :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zpětně mi to pak došlo a zapomněla jsem to opravit, díky za připomenutí! :)

      Vymazat

Počet zobrazení stránky