Cestovatelský deník - dovolená

8:33

Tak už jsem zase zpátky! A řeknu vám, bylo to báječnéé! Samozřejmě, své mínusy naše dovolená měla také, ale klady převažovaly. Obecně to bylo takové hodně zajímavé. Měla jsem spoustu času, mohla jsem vypnout a přemýšlet. Nechci říct, že jsem přemýšlela hodně, ale na druhou stranu málo to taky zase nebylo. Ale jindy jsem zase všechno vypustila z hlavy a užívala si jen přítomný okamžik, radovala se, smála a užívala si každý maličký detail. Zkrátka od všeho něco. Snažila jsem se pořádně trénovat svou mysl. Jinak u moře jsme nebyli! Rozhodla jsem se, že letos chci co nejvíce poznat z naší země a potom si dám moře až v září, až tam bude co nejméně lidí. A tak jsme objevovali různé kouty naší země. A tady je menší ochutnávka :)

















Já víííííím, je tu zase spoustu jídla - ale to bych jinak přece nebyla vůbec já . . . :D A co zajímavého jste teď dělali vy? :)

You Might Also Like

27 komentářů

  1. Krásné fotky :) Musela sis to vážně užít! :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :) oblátku by som si hneď teraz dala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, ty si sa musela mať nádherne :) S tých fotiek sála taká úžasná atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! Určitě jsi si si to užila :) Písek mám moc ráda, jezdíme tam každý rok na slavnosti.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak ty jsem letos bohužel nestihla, ale sochy ještě byly a byly moc krásné :)

      Vymazat
  6. Jako vždycky nádherné fotky, Domi :-)

    www.fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky nemají chybu :) Já pořád říkám, že u nás je krásně a popravdě zrovna moře mě ani neláká. Já jsem tohle léto buď doma nebo u přítele na vesnici a určitě ještě chci být nějakou dobu na chalupě a taky musím k babičce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to moře trochu láká, ale zatím mě to baví tady a na chalupě, tak je to taky vždycky nejlepší, tam to mám ráda :) No a u babičky? Tam je to přece taky nejlepší! :)

      Vymazat
  8. Nice post :)
    I am in love with your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Domi :) moc krásný fotky, líbí se mi. Já jsem byla ve čtvrtek s Julinou v Zoo v Brně a den jsme si taky moc užily. Jinak mám prázdniny spíš pracovní, že na dovču zajedeme v září. Říkala jsem si, jestli spolu někdy nezajdeme na dortík někam sednout nebo tak něco :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Veru, děkuji moc :). No tak to jste si to teda holky taky pořádně užily, ZOO mám moc ráda :). No, určitě, já jsem pro! :)

      Vymazat
  10. užasne fotky, tak ste teda pekne pocestovali, mi sa chystame na čučoriedky-boruvky niekedy o dva týždne tak sa už na ne teším:) a to jedlo vyzera užasne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). My už jsme byli a mám teď v mrazáku pořádné zásoby na zimu, což je vlastně moc fajn :). Tak snad jich také plno najdete :)

      Vymazat
  11. Dokonalé fotky, hneď by som tam šla tiež! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Domi, krásné fotky. Dovolená byla určitě skvělá. Myslím, že v dnešní době je lepší dovolenkovat tady a nejezdit do zahraničí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Ani, děkuji moc, svým způsobem asi ano :). Své kouzlo to tu také má, ne nadarmo je vždy Praha plná turistů :)

      Vymazat
  13. Jeeej tak to sú samé mňamky! Ale predsa o tom je dovolenka nie :))

    OdpovědětVymazat
  14. Krásne fotky ! Určite si si dovolenku užila . :) samé na dobroty na fotkách ! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera! Hned bych na takový road trip po ČR vyrazila také, jak to vidím :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  16. Vím, že už tu bylo zmiňované asi milionkrát, ale nemůžu si to odpustit :D Boží fotky!!

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji moc všem za pochvaly a krásné komentáře, je to od vás moc milé :)

    OdpovědětVymazat
  18. Když vidím ty knedlíky tak mě zase honí mlsná!:D

    Taky se těším až budeme mít konečně možnost se po Česku podívat. Dokud jsme se nedostěhovali, tak nám nám doma nepřišlo nic zajímavého, ale jen je člověk pryč, nachází milion míst, které by chtěl vidět :)

    A je super, že sis dovolenou pořádně užila a odpočinula si:)

    OdpovědětVymazat
  19. tak to mohlo být super takto cestovat :)tento rok jestli pojedu k moři tak také na podzim až:) Jinak moc pěkné fotky:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  20. Zase mám hlad :D Moc krásné fotky, Domi ♥ A velké gratulace k výhře na Blogerkách. Ty sis to zasloužila!

    July Favourites 2016

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky