neděle 3. července 2016

Remington Perfect Pedi Reveal

Už jsem vám říkala, že mám doma nového společníka? Myslím, že ne, co? Tak právě teď přišel čas, abych vám ho představila, protože to budete opravdu koukat! Je to krasavec, je celkem malý - takže se k sobě naprosto hodíme a je mladý. No zkrátka naprostý ideál. Poznali jsme se asi před měsíce a blíže jsme se poznali před dvěma týdny, ale co vám budu povídat, byla to láska na první pohled!


Poznali jsme se díky výzvě portálu blogerky.cz za krásné nohy a už od samého začátku jsem věděla, že je to ten pravý - ten bez kterého nedám teď v létě ani ránu. Netrpělivě jsem ho očekávala a vyhlížela a když dorazil, to bylo panečku pozdvižení. Tajně jsem doufala, že ho budu mít jen pro sebe, ale moje mamka po něm nenápadně začala pokukovat a ti dva se ihned spřátelili.


Jak vidíte, je perfektně tvarovaný, krásně padne do ruky a pokud chcete, aby s ním byla řeč, musíte mu poskytnout dvě AA baterie. Ovšem to není žádný problém neboť s nimi dorazí za vámi a starosti ohledně shánění baterek jsou pryč. Nejlepší je, že ho můžete použít prakticky kdykoliv. Důležité je, aby vaše nohy byly čisté a suché. Této proceduře nemusí ani předcházet složité namáčení chodidel (ovšem já si je vždy moc ráda na chvilku namočím), tudíž s ním můžete vyrazit do boje prakticky kdykoliv.


V balení jsou kromě baterií dva rotační válečky. Fialový - hrubý, ten používám já, jelikož nemám extrémně suchá chodidla a dále modrý - extra hrubý a ten vám přijde vhod pokud máte velice suchá chodidla.


Nedílnou součástí balení je i tento čistící kartáček, díky kterému svého drahého lehce a ihned očistíte bez jakékoliv námahy.


Ale víte co je naprosto báječné? Nejenom, že tohoto krasavce můžete použít kdykoliv se vám zachce, ale výsledky jsou viditelné ihned! Je to naprosto báječné a rychlé. Já i mamka jsme nad míru spokojené. Tohoto velice šikovného pomocníka chci představit i své babi, myslím, že z něj bude naprosto nadšená, protože má velice suchá chodidla. Tak vám potom dám vědět, jestli byl i u ní výsledek ihned viditelný. 

           

Pokud chcete podívat na celou moji pedikůru, tak jsem pro vás natočila krátké video. :)

Já jsem z tohoto pomocníka i výsledků naprosto nadšená a mohu ho doporučit všemi deseti! Nenašla jsem na něm ani jedinou chybičku. A bez čeho se při své pedikůře nemůžete obejít vy? :)

22 komentářů:

  1. Jé, Domi, tak tento článek se ti moooc povedl! Dokonalost! :D Fotky jsou moc pěkné a celkově jsi to krásně napsala. Recenze se četla jedna báseň. Tohoto krasavce mám taky a nemůžu si na ně stěžovat. Svou práci plní na 100 %. I když mi trochu vadí, jak je u toho hlučný... :)


    Krásné nohy s Remingtonem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, děkuji, jsi moc hodná :) Ano, všimla jsem si, že více lidem vadila hlučnost. Já jsem to do teď ještě ani nijak nezačala vnímat :D

      Vymazat
  2. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek a super recenze :) Po tomto kousku se budu muset podívat :) Já teď momentálně sháním nějakou sadu na manikůru.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni, Radu, myslím, že budeš spokojená :)

      Vymazat
  4. Moja starostlivosť o nohy je minimálna, práve preto obdivujem ľudí ,ktorým sa chce starať o svoje nohy, či už im dopriať kúpeľ, krémy alebo dokonca takét strojčeky, mala by som to skúsiť aj ja, keďže moje nohy sú na tom dosť biedne :-D vďaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem to měla také podobně, ale řekla jsem si, že je na čase už pořádně začít, tak jsem se do toho dala se vším všudy :)

      Vymazat
  5. Very interesting, thanks for the sharing)
    http://www.alinatheone.ru

    OdpovědětVymazat
  6. Celkem šikovná věcička, jak tak koukám:) ještě jsem neměla tu čest ji vyzkoušet:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu super, snad se ti také jednou dostane do rukou :)

      Vymazat
  7. To je tak krásně napsaný článek! :) Jsem ráda, že máš k sobě tak skvělého pomocníka :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Domi, jsem z něj opravdu nadšená :)

      Vymazat
  8. Skvelý článok. Aj ja pokukujem po nejakom takomto strojčeku na nohy, pretože moje nohy sú suché a bojujem s kožičkou na pätách. Ďakujem za tip :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mohu doporučit! Za tu cenu, je to naprostá pecka! :)

      Vymazat
  9. Naprosto skvělý článek, máš opravdu ty nejhezčí nožky na světě. Krásně tvarované prsty a nádherná hebká chodidla ;) ;) jenom polechtat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dám ti nápovědu, jmenuju se Dan :D

      Vymazat
    2. A říkal jsi, že jsi mladší než já, že? :D

      Vymazat
    3. přesně tak ;)

      Vymazat
    4. tak to mi nezbývá než dál anonymně obdivovat tvoje nožky :)

      Vymazat
  10. Ahoj, pozeram, ze tu mas napadnika :D
    Perfektne napisany clanok, klobuk dolu. Cely som ho zhltla s usmevom na tvari :) a strojek si musim kupit!! :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat