Červencové čtení

12:18

Ze všeho nejdříve chci říct - DĚKUJI! Nečekala jsem, že předešlý článek u vás bude mít takový úspěch a tak báječně ho přijmete, děkuji moc. Jsem z toho nadšená a když jsem si pročítala vaše milé komentáře, málem jsem se rozbrečela! Vy jste prostě nejvíc! Nejvíc nejlepší čtenáři a to mi nikdo nevymluví ♥


A jelikož jsme u minulého článku hodně namáhali vaše hlavičky, chtěla jsem, aby byl dnešní článek trochu odpočinkový. Za červenec jsem toho moc nestihla přečíst kvůli dovolené, ale naštěstí přece něco jenom ano. A na druhou stranu musím říct, že to málo, co bylo, bylo opravdu super! Z výběru za uplynulý měsíc jsem nadšená!


Když jsem se vrátila nemocná z dovolené, čekal na mě doma balíček od Martinusu, v kterém se ukrývala i tato knížka od Zdeňky Pohlreich. Tato knížka mě přitahovala už od té doby, co jsem zjistila, že jednou vyjde, proto jsem byla ráda, že se ke mně konečně dostala. Zajímalo mě, co bylo za celou rakovinou Zdeňky a jakým způsobem se s tím vypořádala. Musím uznat, že je to opravdu velice silný příběh a já už jsem byla Zdeňky fanoušek ještě předtím, než jsem si o tom všem přečetla. Knížku bych vám rozhodně doporučila i pokud vás její příběh o rakovině nezajímá a chcete se duchovně rozvíjet, protože v tomhle ohledu je knížka dokonale zpracovaná. Zdeňka se hodně zabývá tématikou přítomného okamžiku, čaker, odpuštění, duchovními příčinami nemocí, ukazuje cestu, jak se oprostit od materiálních věcí, či našeho ega. Ještě než jsem se do knížky pustila, byla jsem docela poměrně špatně naladěná a protivná. Ale to, jakým způsobem mi knížka pomohla a posunula mě někam dál je opravdu neskutečné. Díky Zdeňce jsem dostala i nový pohled na přítomný okamžik a vychutnávám si i více nových věcí, které jsem předtím nevnímala. Knížku zkrátka jedním slovem doporučuji! Seženete ji například zde za 269 Kč. :)


Že jsem v kuchyni pečená, vařená, vám asi nemusím opět připomínat. Ale řekla jsem vám, že jsem i pečená, vařená v lese a přírodě? Možná ano, možná ne, ale každopádně teď už to víte! Dříve jsem sbírala jenom houby, ale letos od jara mě to začalo táhnout i k různým bylinkám. A nedávno jsem čirou náhodou v knihovně narazila na tuto knížku. Náhoda to samozřejmě nebyla, to je jasné, byl to osud. :) No a panečku, musím uznat, že je to pro mě naprosto skvělý kousek. Knížka je moc hezky zpracovaná do jednotlivých ročních období, kde je názorně ukázáno, co můžete sbírat, kde to sbírat a co z dané rostliny připravit. Nechybí ani skvěle propracované recepty. Knížka je opravdu designérský skvost a já teď sbírám o sto šest :).


Všichni o ní mluví, všichni ji čtou, všichni ji doporučují, všichni si ji fotí na instagram - tak tu prostě musím mít taky! Tak přesně to byla moje slova :D. Ta knížka byla všude kolem mě, až mě to k ní neskutečně táhlo, chtěla jsem si ji také přečíst. O to nadšenější jsem byla, když mi pár dní před koncem měsícem dorazila od Mega knih. Ihned jsem se do ní pustila a nemohla jsem přestat. Jde o román, který bych přirovnala k filmu Láska nebeská. V knížce je 12 hrdinek, každá má svůj příběh, ale všechny příběhy se vzájemně prolínají. Když čtete ty první, strašně moc si za každou pasáží přejete, aby to pokračovalo, protože chcete vědět, jak dopadne osud té či oné ženy. Vlastně ani nevíte s kým máte soucítit dříve - jestli s milenkou nezbedného Martina či s jeho manželkou? Pro koho máte mít větší pochopení a soucit? A tak čtete dál, děsně se smějete a pořád si představujete, jak to asi dopadlo a nakonec zjistíte, že je všech 12 příběhů do sebe propleteno a každý má něco společného s ostatními hrdinkami. Já jsem z toho všeho byla v šoku. Sama bych takový příběh nevymyslela, aby to do sebe všechno zapadalo, dávalo to smysl a ještě vás to bavilo. To je prostě neskutečné! A nejlepší na tom je, že se nakonec dozvíte, jak kdo dopadl, i třeba postupně díky více příběhům. Všechno má svůj čas, ale garantuji vám, že vás knížka naprosto pohltí a zvládnete ji během dvou dnů. Knížku pořídíte např. zde za 224 Kč :)


A co zajímavého jste četli minulý měsíc vy? :)

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Super knižky. Ja som v poslednej dobe nečítala nič nové, iba som si znova čítala Charlieho malé tajomstvá ale mala som pocit, ako to čítam po prvý krát. Fakt skvelá knižka..

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky knižky vyzerajú super! O knihe Bábovky som počula už veľakrát a naozaj ma zaujala! :)
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  3. Ta poslední knížka mě hodně zaujala a říkám, si jak to, že jsem o ní ještě neslyšela :D Mám ráda tyhle propletené příběhy, děkuju za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Bábovky jsou teď vážně všude a možná právě proto mě zas až tolik nelákají.. Nejspíš si je přečtu, až ten obrovský boom kolem nich pomine :) Moc mě zaujala první knížka, po ní se kouknu určitě :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. O knihe Bábovky som v poslednom čase veľmi veľa počula a vyzerá celkom zaujímavo.
    Ja som prečítala len Charieho malé tajomstvá a V službách zla. Obe knihy sú úplne úžasné a odporúčam. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  6. Bábovky som ešte nečítala, ale chystám sa... akurát som oplakala koniec Me Befor You.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  8. Knihy vyzerajú veľmi super, kiež by som mala viac času na čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné fotky :) Knížky neznám :) říkala jsem si, jak budu o prázdninách číst.. a prd :D Zatím jsem přečetla jen jednu knihu! :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. O květinové kuchařce jsem něco četla a mám také v plánu pořídit :)

    INKA – photography, poledance, geocaching, visage and more

    OdpovědětVymazat
  11. Zmíněné knížky jsem nečetla, ale na Bábovky se chystám :)

    Ryor | Bylinné tonikum, Gelová slupovací maska

    OdpovědětVymazat
  12. Bábovky vidím úplně všude, už jsem měla i tu čest, když jsem navštívila knihkupectví, takže určitě jsou na mém imaginárním seznamu :D. Musím říct, že to děsně flákám... Mám doma tolik knížek, co bych chtěla číst, ale nějak prostě teď nemám tu čtenářskou náladu. V týdnu jsem ale otevřela knížku Co s láskou a přečetla pár stránek, tak doufám, že tato kniha zase odstartuje mé čtenářské období :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Kniha bábovky ma zaujala presne tak ako teba. Na každom rohu vidím fotky a chválospevy o tom aká je dobrá, no zatiaľ som nemala čas porozhliadnuť sa po nej. Dúfam, že v najbližšej dobe to napravím.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý výběr! Květinovou kuchařku znám :) Jinak já mám v plánu si pořídit knížku: The Girl On The Train. Uvidím, jestli ji přelouskám v Aj :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  15. moc zajímave knížky ja poslední dobou čtu knížky o detoxu jo a jestli budeš mít zajem tady mam ještě jeden blog co sem si založila takže budu mít dva http://berenik24.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. O bábovkách jsem taky přemýšlela :D

    OdpovědětVymazat
  17. Bábovky si nutně potřebuji přečíst!

    OdpovědětVymazat
  18. Pro Bábovky si mažu hned jak přiletíme do Česka. je mi jasné, že budou moje už na nádraží. A přesně jak jsi napsala. jak jsou všude kolem mě tak si je chci přečíst čím dál víc :)

    Jinak já snad v posledních měsících nečetla nic. kupovat si knížky kvůli stěhování mám zakázané a ty co mi tu leží už nějakou dobu, tak se k nim nemohu dokopat. ostuda.

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky