středa 10. srpna 2016

Dovolenkujeme

Tak přesně tenhle článek píšu už 5 dní! Děs! Hrůza . . . Znáte to, blíží se dovolená, moooc se těšíte a máte plno věcí na práci, které ještě musíte udělat, nestíháte, takže vlastně v tom spěchu úplně zapomenete přednastavit články na blog - upsss . . . A pak přijedete na dovolenou, máte tablet i internet, jenže každý den někam brzo ráno vyrazíte, vrátíte se až v 9 večer, odpadnete do postele a článek zase nikde . . .  :D (to už je moc výmluv i na mě). Ale dneska konečně (nebo vlastně bohužel) pršelo, takže jsme se vrátili už v 7 večer a já konečně stihla dát do kupy tento info článek. Já jen, abyste věděli, co se děje. A pokud chcete vidět více z mé dovolené, sledujte mě na Snapchatu nebo na Instagramu a já budu zase brzy zpátky :)
 



 
 
 
Tak se mějte hezky a za pár dní zase na viděnou! ♥
 

19 komentářů:

  1. Lovely post dear! Have a great day! xx

    OdpovědětVymazat
  2. Tie makrónky vyzerajú super. :) Užívaj dovolenku :)

    Blog by Lusyliana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásní fotky :) Ani se nedivím, na dovolené to mám vždy stejně, takže pokud si články nenapíšu dopředu, nic nevyjde... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :) sleduji na instagramu a určitě to tam je krásné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji příjemný pobyt a těším se na další foto-reportáž :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  6. mnam tie makaronky by som už chcela niekedy vyskúšať, tak na dovolenke sme boli radi že sme postíhali všetko čo sme chceli nie to ešte písať na blog článok :))ale osud to niekedy sám zariadi:)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné fotky. Vyzerá to tam naozaj nádherne. (Zrnko závisti :D )
    To, že si na dovolenke zaneprázdnená je len velmi pozitívne. Oddýchni si a uži si ju :))

    OdpovědětVymazat
  8. užasní článek hlavně si uží dovolenou

    OdpovědětVymazat
  9. Užij si to! Jako vždy krásné fotky , které mě nabijí pozitivní energií :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. presne viem ako sa cítiš! :D ja som si teraz tiež konečne sadla na "dovči" a snažím sa čo to dohnať haha :D užívaj si!!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi nádherná! :)
    Moc se mi libí ta fotka s potokem, má své kouzlo:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty makarónky bych si enchala líbit :) :D

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduju všude kde to jde a slintám hlavně nad jídlem ♥ ta koza je skvělá :D
    zamilovala jsem se do kabelky ♥

    OdpovědětVymazat