neděle 14. srpna 2016

Pleťový olejový elixír

Byl teplý letní den. Tuším, že nebyl teplý, ale přímo horký a já ležela na zahradě v trávě s knížkou v ruce, když tu na mě začala pokřikovat pošťačka: " Haló paní, máte tu psaní!" Cože?? Já, že mám nějaký psaní?! To se asi paní pošťačka trochu spletla, ne . . . Ale vono opravdu, držela v ruce obálku a mávala na mě - přímo na mě! A kdybyste tušili, jaký poklad ukrývala . . . Ihned jsem ji roztrhala, jakýpak nožík a jemné otvírání - to neznám, když jsem děsně zvědavá a vtom na mě vykoukla tahle krabička. Krásná krabička, malovaná jako obrázek!


A hádejte co se skrývalo v krabičce! No jasně, přece olejíček. Olejíček o kterém jste už určitě slyšeli a to hodně krát. Díky další kosmetické výzvě od blogerek.cz, jsme se spolu mohli seznámit i my dva. A nebylo to ledajaké seznámení! Byla to totiž láska na první pohled. Jo, láska! Vopravdová, upřímná a laskavá - prostě taková, že víte, že je to na celej život.


A to mi věřte, protože teď fakt nekecám! Je to láska jako trám a zcela oprávněně, protože už jsme toho za těch pár dní prožili vopravdu hodně a jak vidíte, pořád nám to klape. Můj drahý se mnou byl na dovolené po Česku, potom taky na Slovensku, jednou na chalupě, občas i u mě doma, poznal mé drahé přítelkyně, jo a taky se podíval i do Prahy! Zažil mě veselou, smutnou, protivnou, nenamalovanou, nemocnou, zpívající, smějící se, ale i třebas ubrečenou a přesto všechno si ke mně stále umí najít cestu a udělat mě šťastnou a spokojenou.


Obzvláště tehdy, když jsem pořádně napnutá. Napnutá jako moje suchá pleť a jsem děsně, ale vopravdu děsně nepříjemná! A jediný s kým dokážu v tu chvíli komunikovat je on. To se potom ještě spojí s kartáčkem na pleť a masážní hlavicí a všichni tři mi dopřávají naprosto úžasnou a blahodárnou masáž.


A já jenom mlčím a usmívám se, nasávám tu úžasnou vůni sedmikrásek, která se rozprostře po celém mém pokoji a já si připadám jako když ležím na louce a všude kolem mě lítají motýli. Hele támhle letí žlutej, jé hele a támhle oranžovej, jůů, ten je! No, ale panečku, jak to hezky hydratuje, to je teda něco! A jak hezky se to vstřebává, to je teprve něco! A pak to najednou skončí - kartáček se vypne. Nejdřív se mi chce brečet, nechci se téhle úžasné masáže vzdát, ale po chvilce si řeknu, že se vlastně můžu těšit na večer na další.


A tak se vyrážím pomalu oblíkat. Celá usměvavá a natěšená na večer. Má pleť je odpočatá, hezky vyhlazená, ale hlavně - pořádně hydratovaná a tak to má být. To je prostě on, ten pravý! Jsem si tím naprosto jistá. Nenechte si ho utýct a udělejte mu místo na nočním stolku i vy. Za 329 kč, je to investice, která se opravdu vyplatí! Jen se podívejte. :) 

24 komentářů:

  1. Ja milujem vôňu sedmokrások, musím sa po ňom pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte som o ňom nepočula ale vyzerá veľmi dobre:) a musím pochváliť aj krásne fotky:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pekný článok a fotky taktiež :) Olej vyzerá moc dobre, no ja sa stále pleťových olejov nejako bojím.

    OdpovědětVymazat
  4. V poslední době o něm čtu často, ale mám olejů spoustu, tak si ho zatím kupovat nebudu. A musím se přiznat, že si nedokážu vybavit vůni sedmikrásek :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tento olej jsem ještě neměla, ale s výrobky jsem vždy byla spokojená, tak asi vyzkouším :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Manufaktura je skvělá a věřím, že i tenhle produkt je fajn :))

    OdpovědětVymazat
  7. Domi, ty jsi tenhle článek tak nádherně napsala, že mi to až vyrazilo dech, jeden z nejlepších článků, co jsem za poslední měsíce četla! ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, děkuju!!! Takhle pochvala mě úplně dostala do kolen! :) ♥

      Vymazat
  8. Gratuluju k výhře :) Olejíček vypadá moc dobře a mám radost, že Ti sedl :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky sú dokonalé! ♥ A článok ešte viac. Manufakturu mám veľmi rada, takže tento olejček určite musím vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Svet potrebuje viac takých blogeriek, ako si ty! :)

      Vymazat
    2. No teda, děkuji, jsi moc milá a já se teď úplně červenám :)

      Vymazat
  10. Domčo, to je zase tak pozitivně napsané, že jsem automaticky otevřela stránku a už dávala do košíku!:D

    A jak vlastně voní sedmikrásky?:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ako krásne napísané! ♥ Produkty z Manufaktury úplne zbožňujem a najmä tú ich skvelú vôňu!
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  12. Už ten predslov bol veľmi milý, milé prekvapenie. :)
    Veľmi takéto prípravky neskúšam, aj keď tento vyzerá dobre a hlavne keď príjemne vonia. Mimochodom máš veľmi pekné fotky, ešte aj tá škatuľka vyzerá na nich fotogenicky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Od Manufaktury som skúšala zatiaľ iba guličku do kúpeľa, no ich kozmetika ma láka už veľmi dlho. Chcela by som vyskúšať hlavne ich oleje, ale lákajú ma aj sirupy :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovědětVymazat
  14. Ty tvoje články, to je opravdu radost číst a ještě ty úžasné fotky navrch :) jinak olej vypadá dobře, pokud mi někdy přijde do cesty, tak si ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo to je hrozně dobře napsaný, jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásně poeticky sepsáno. Mám chut si olej jít hned koupit. Krásné letní fotky

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Domi :) sleduju tě na instagramu a všimla jsem si, že jsi poslední dobou najela na cvičení, běhání, zdravé jídlo... Nechtěla bys o tom napsat článek? :) Děkujii:) Evča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, děkuji, no on to upřímně zase tolik zdravý životní styl není, spíš jen občasná zábava, ale uvidím, třeba něco napíšu :)

      Vymazat
  18. Krasne fotky, manufaktura je super

    OdpovědětVymazat