Slovensko

16:08

Chtěla jsem vám ukázat pár fotek z naší úžasné dovolené na Slovensku - hlavně moje všudy přítomné kámošky ovce a dech beroucí panorámata . . . Nejdříve jsem tři dny přetahovala fotky, potom je čtyři dny upravovala, potom jsem jela na jeden výlet, poté na druhý, potom se mě rozhodla navštívit nemoc, pak jsem si odjela do Prahy, pak zase do Brna, odběhla jsem si zahrát badminton, vyzkoušet jógu, navštívit kancelář, naučit se kremrole, stihnout rybářské slavnosti, hokejové zápasy, odjet do Třeboně. No není už těch výmluv nějak moc?! Zkrátka jsem tenhle článek psala 14 dní a jestli už ho vidíte, tak jsem ho zřejmě dopsala. 












Během těch 14 dnů, co jsem psala tenhle jeden článek, jsem si dvakrát balila kufr. A teď sedím v pokoji a už ho zase balím znovu na poslední srpnové dobrodružství. Čímž jsem chtěla říct, že tohle léto mě fakt ba! Nic jsem neplánovala a všechny ty skvělý věci se dějou samy a já si to jenom užívám. Není den, abych nezponala někoho nového nebo nestalo něco zajímavého. A taky si myslím, že když je takhle hezky, tak vy určitě taky pořád nevysedáváte u internetu a nekontrolujete můj blog. Užíváte si sluníčka, smějete se, opalujete se a cestujete. Pořádně si určitě všichni užíváme léto a články už není čas, ale nebojte, za chvíli prázdniny skončí a budeme zase spolu! :)

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Hezké fotky! Určitě sis to na Slovensku moc užila :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  2. Kámo jsi superwoman!!! :D Super článek <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to právě nejsem, jinak bych článek napsala hned :D a děkuju :)

      Vymazat
  3. Ja som bola pár týždňov pred tebou na Liptove a viem sama, aké je to tam krásne, nielen tam, je plno krásnych miest u nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Mara je fakt krásná, tam bych si i klidně postavila chatu, ono je to tam u vás všude hezké :)

      Vymazat
  4. Supr fotky, hlavně ta první :D Slovensko musí být nádherné, trochu se stydím, že jsem tam ještě nikdy nebyla.
    Mimochodem, už ti někdo řekl, jak překrásné máš vlasy?? Závidím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se tam určitě někdy podívej, až budeš mít čas :) to jsou jen dobré momenty, ve skutečnosti tak boží nejsou :D

      Vymazat
  5. Jéé, ty fotky jsou bomba! Uplně vystihují tu atmosféru! A jinak si asi léto opravdu užíváš (až na tu nemoc...)! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása! Hned bych jela taky, byla jsem na Slovensku jen v Bratislavě, což bylo hezké, ale lákaly by mě hory!! Obě fotky s mlhou jsou top!

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak nádherné! ♥ Úplně jako sen, no fajné to mají ti Slováci :)
    Ta fotka ovcí je skvělá :D a to jak sedíš a medituješ, a prostě.. no dokonalost, jako vždycky, Domi :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  8. Musela sis to vážně užít, fotky vypadají skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Prekrásne fotky! :) Som rada, že sa ti u nás páčilo ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Domi, to vypadá jako dovolená snů. Určitě to bylo skvělé. Tyhle prázdniny mě taky ba. Předčily všechna má očekávání. Ted jen co s tím splínem z jejich konce?

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky! dovča musela být super! těším se na další fotečky :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  12. Krásny výlet si teda mala a fotky su naozaj podarene super a kamošky ovce sa asi radi fotia ked tak pozuju:))

    OdpovědětVymazat
  13. Domi, to je paráda, že tak užíváš, já konečně budu balit kufr taky :D
    Tak užívej i dál a fotky jsou krásný

    OdpovědětVymazat
  14. Slovensko naše krásne:) som rada že si si užila. veru tak je, nikto nechce len na internete sedieť keď je pekne a voľno :) teším sa na ďalšie príspevky z tvojich ciest:) užívaj!!!! :*

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky a pekný článok :) Som rada, že si si to u nás na Slovensku užila :) Teším sa na ďalšie príspevky :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky :) myslím, že jsme loni byli na dovolené někde poblíž :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc krásné fotky. Dovolená na Slovensku musí být super.

    My August 2016

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky