Život vás miluje!

14:30

Tak na tento článek jsem se těšila! Opravdu! A moc. Nápad na něj jsem měla v hlavě už skoro dva měsíce, ale čekala jsem, až přijde ta správná chvíle, až ucítím, že je na čase ho napsat, až usednu k počítači a všechno to ze sebe vypíšu . . . A ta chvíle je tady ♥


Jsem pozitivní člověk a život mě opravdu baví. Ovšem dostat se do této fáze života nebylo moc jednoduché, ale nakonec jsem to dokázala.  To, že bloguji a mám blog, který určitým způsobem funguje považuji za dar, díky kterému mohu pár pozitivních myšlenek poslat dál. Nechci si všechno nechat jen pro sebe. Chci, abyste zažívali stejné pocity štěstí, jako já. :)


Chápu, že někteří z vás mohou momentálně prožívat krušné chvilky ve svém životě, necítit štěstí, podporu okolí, být třeba na dně a cítit absolutní nechuť jakkoliv pokračovat dál. Ale buďte rádi, že se to děje! Buďte za to vděční! Protože tohle je opravdu dar a víte proč? Protože to jednoduše signalizuje to, že přichází nové a nadějné začátky. Věci, které si můžete zamilovat, budou vás bavit a naplňovat, jen si to stačí uvědomit a poděkovat za to.


Poslední dobou se svou mysl snažím trénovat. Snažím se vypustit všechno a odprostit se od všech myšlenek. Ze začátku je to opravdu těžké. . . Člověku neustále něco vrtá hlavou, přemýšlí nad tím, co bylo, co je, ale také co hlavně bude, až z toho všeho zapomíná vnímat všechny ty hezké věci kolem sebe.

Zkuste se občas zastavit a podívejte se kolem sebe, jakými úžasnými věcmi jste obklopeni. Vnímejte všechny ty tvary, barvy, vůně, přírodní úkazy, lásku, krásu, přírodu. Najednou člověku dojde, na co všechno zapomněl, že kolem sebe vlastně má.

Častokrát se nám stává, že se neustále za něčím honíme. Chceme být bohatší, krásnější, chytřejší, úspěšnější. Ale vždyť mi všichni bohatí jsme, jen se kolem sebe rozhlédněte, co možná všechno máte! Zdraví, rodinu, přátele, přírodu, hory, slunce, čerstvý vzduch, co na sebe . . . :)


Ne každý může říci, že tohle všechno má! A ne každý může říct, že vás všechny má. Ale já můžu! Nepotřebuju, aby vás byly tisíce a ani nechci čekat, až vás bude přesně tisíc, pět tisíc či deset tisíc, abych vám poděkovala. Já jsem ráda, za to, že vás je, kolik vás je. Jsem za vás všechny taaaaak moc vděčná. Radost, podporu i odvahu, kterou mi dáváte. Díky za všechno. Díky za to, že jste!


A nikdy na to nezapomeňte! ŽIVOT VÁS MILUJE A VŽDY PRO VÁS CHCE JEN TO NEJLEPŠÍ! Opakujte si to, věřte tomu a smějte se, protože je to pravda a je to velice silná afirmace. Podívejte se na sebe do zrcadla a řekněte té báječné osobě, kterou tam vidíte, že ji život moc miluje a přitom se usmívejte! A ještě té osobě vyřiďte, že já ji miluju také a díky za to, že je ♥

You Might Also Like

44 komentářů

  1. Nádherně napsáno, poslední fotka je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek a fotky jsou opravdu nádherné!

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Tomu se říká pozitivní článek! A ty fotky nemají chybu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny článok... tiež som nedávno napísala taký (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  5. Dominičko, to jsou opravdu krásná slova a ty fotky k tomu, cítím z toho tu volnost, tu lásku, co k blogu máš a spoustu dalších věcí ♥. Tvůj blog už sleduji dlouhou dobu a patří mezi mé oblíbené! A proto i tato slova mě moc potěšila :). Dnes ráno jsem psala taky podobný článek (neee tedy tak krásně procítěný) a vlastně jsem si do dnešního rána tak nějako uvědomila, jak psaní je pro mě důležité, jak mě naplňuje a i když nebudu mít ty zmiňované tisíce, tak co by se stalo? Je důležité to dělat pro radost :). Ještě jednou - moc moc krásný pozitivní článek, takovéto přímo miluji! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak to jsem moc ráda, že to v tobě zanechalo takové pocity, upřímně i v to jsem tak trochu doufala, že to článek způsobí ♥ Ano, třeba to dělat s láskou i kdyby to bylo i jen pro jednoho člověka, hlavně, že tě to baví :). Jinak děkuji moc za krásná slova a kouknu na článek ♥

      Vymazat
    2. Nemáš vůbec za co! ♥ To já jsem ráda, že jsou blogerky jako Ty! :)

      Vymazat
  6. skvelý článok! tak som sa cítila dobre pri jeho čítaní :) naozaj si to krásne vystihla, a je dôležité riadiť sa tým, že všetko v živote má svoj význam, a nič čo sa nám deje nie je zlé...má nás to poučiť :)
    viac takýchto článkov :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji ♥ A souhlasím do posledního slova! Jsem moc ráda, že se článek líbit, brzy určitě sepíšu nějaký další :)

      Vymazat
  7. Moc hezký optimistický článek :) U někoho mi to přijde jen jako prázdná slova, ale u Tebe věřím, že to tak cítíš :) A víš co? Můj život by byl ještě o kapku lepší mít Tvoje vlasy :D Ale ne, máš pravdu, vůbec si nemám na co stěžovat, ve své podstatě jsem šťastný člověk, i když samozřejmě ne vždy mi to tak přijde a musím si víc uvědomovat, za co všechno mohu životu děkovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji ♥ No vidíš a já svoje vlasy teda vůbec neobdivuji . . . Spíše naopak :D Asi se už konečně budu muset naučit je přijmout takové, jaké jsou a mít je ráda :)

      Vymazat
  8. Nádherný článek nabitý pozitivními emocemi, láskou a radostí k životu. Děkuji ti za něj, protože v tuhle chvíli bylo vážně bezva něco takového číst. A ještě proložený tak krásnými a energickými fotografiemi!

    OdpovědětVymazat
  9. Ja ťa obdivujem za to, aká si pozitívna a ako vidno, že si šťastná už len na tých fotkách :) Rozhodne si od teba musím zobrať príklad ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no děkuji, já se úplně červenám O:)

      Vymazat
  10. Domi,krasny a pozitivni clanek!Ja se snazim si rikat celkem casto za co vsechno jsem vdecna a s cim jsem spokojena.Taky si hezky chvilky pisu do diare a pak kdyz mam pocit ze se neco nedari,tak si to procitam a je mi hned lip:) Na fotkach ti to moc slusi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, deníček vděčnost, je fakt super věc! Pořád na to myslím, že se do něj musím taky pustit, jen jsem pořád nějaká lenivá začít :D. A děkuji moc :)

      Vymazat
  11. Pekné fotky (a pekné šaty). Veľmi milý článok ktorý sa oplatí prečítať, sála z neho pozitívna energia :)

    OdpovědětVymazat
  12. Domi, děkuju za tak krásný článek :) Já se právě snažím přelazovat na optimističtější vlnu, nenechat se pořád ovládat vším tím negativismem a být vděčná za všechny ty krásné maličkosti, které nejsou samozřejmostí.. Tvůj článek mi krásně sedl do mého současného rozpoložení a myslím, že se k němu ještě za pár dnů vrátím, abych vstřebala všechny ty krásná slova :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji, ty jsi milá :). Držím palce, ať se ti to brzy podaří, sama vím, že je to občas dost těžké. Nejlepší je to prostě nechat být, neřešit to a samo to potom nějak vyplyne :)

      Vymazat
  13. Fuuu Domi krásne napísaný článok! Normálne sa mi tlačili slzy do očí! Ozaj ti musím teraz poďakovať lebo len som práve otvorila tvoj blog prečítala prvý článok a totálne mi to vyrazilo dych :) Presne ako píšeš nemám teraz úplne najľahšie obdobie, ale stačí sa len pozrieť okolo a človek si uvedomí, že ono je to vlastne vo svojej podstate celkom fajn :))

    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no ty jsi zlatá, já jsem se zase málem rozbrečela u tvého komentáře, to je od tebe tak hezkéé :) Přeju ti, ať ti brzy do života dorazí optimismus, láska a naděje ♥

      Vymazat
  14. Such a romantic and gorgeous look, I love flower fields, great beautiful photos!
    Have a lovely day
    xxx
    www.travelera.es

    OdpovědětVymazat
  15. Ty fotky jsou tak nádherné a tobě to na nich moc sluší v těch modrých šatech ♥ moc se povedly :) ten článek je hodně inspirující a motivující, takové mám vážně ráda. :) Opravdu ti povedlo vše podstatné vystihnout a to umí málokdo. :) jinak taky píšu blog, tak pokud se chceš mrknout :) případně dát odběr, budu moc ráda :) já ho dávám, jelikož mě tvůj blog přijemně překvapil a zaujal ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no děkuji, ty jsi tak milá ♥ Děkuji, určitě se ráda podívám :)

      Vymazat
  16. Hoci mám málo času, pri čítaní som chcela, aby sa tento článok s tými fotkami nikdy neskončil. Takže v prvom rade, fotky sú úplne nádherné ♥
    A článok je tiež krásne napísaný. Z každého jedného tvojho článku je jasné, že si život poriadne užívaš a to je super! Ja sa tiež snažím a vrámci možností to aj ide. Ak ale budem mať nejaké horšie obdobie, tak už viem, že si prídem prečítať tento článok a to ma znova nakopne! :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no Domi, ty jsi tak zlatá ♥ Děkuji moc a držím palce, ať tě pozitivní a veselá nálada neopouští ♥

      Vymazat
  17. Krásny článok a dokonalé fotky. Presne takýto článok som teraz potrebovala. Ďakujem ti :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Domi, to jsou krásný slova, tak přesně tohle jsem teď potřebovala slyšet. A fotky? Nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty ma vieš vždy tak pozitívne naladiť. :) Zbožňujem čítať takéto články. A fotky vyžarujú neskutočnú energiu

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný pozitivní článek! Tyto krásná slova mi hned zlepšily den! Fotečky se moc povedly!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkně pozitivní nálož! :) A tak to má být! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  22. Domi, krásně napsáno, já jsem v té fázi kdy si človek uvědomuje že chce něco změnit, ale ještě to tak docela nejde a jak píšeš, je to těžké, přestat nad vším přemýšlet :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  23. Domi, to je krásne napísané :) tiež sa snažím každý deň všímať tie "obyčajné" veci, a ďakovať aj za tie :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný článek, Domi. Já jsem bohužel jeden z těch lidí, kteří příliš pozitivní nejsou. Každá jen maličko špatná věc mě ihned pohltí a v tu chvíli zapomenu na všechny ty super věci okolo. Všechno příliš zveličuji a vím to, ale zatím je pořád pro mě těžké své myšlení nějak změnit.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  25. Úžasné fotky, zbožňuji tyhle fotky přírodě :) jinak článek je dokonale sepsaný, určitě si ho přečtu znovu někdy v těžších chvílích :)

    OdpovědětVymazat
  26. Super tyjo. To jsem dneska potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  27. to je náádherný článok a tiež fotky! :) a máš krásne šaty.

    OdpovědětVymazat
  28. Domčo, miluju tvůj přístup k životu a jsi hrozně inspirativní člověk. A i když jsem neměla zrovna ukázkový den, tak jsem se při čtení článku pořád usmívala:)
    Doufám, že jednou dospěji k něčemu podobnému a nebude ze mě napořád nabručená Gábina:)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky