Ahoj prázdniny

8:00

Achjo, tak je to tady . . . Poslední den prázdnin. Ale né, nebudu přece smutná! Byly to nejvíc nejlepší prázdniny, no vopravdu! To říkám úplně s čistým svědomím. Víte, jak se to pozná, že to byly ty nejlepší prázdniny? Například tak, že ručička mojí váhy ukazuje tolik, co ještě nikdy v životě a vůbec mě to nemrzí, stálo to za to. Nic jsem neplánovala, ani neočekávala, všechno přišlo samo a já si to jenom užívala. A to pořádně! Pořád jsme něco dělali, pořád jsme někde byli, pořád jsme jedli, smáli se, poznávali nový lidi, místa, recepty, . . Vůbec se mi nechce zpátky do toho režimu . . . :)




































Tohle byl snad historicky nejdelší random vůbec, tak doufám, že jste si ho užili! A já si teď jdu pořádně užít svůj poslední den prázdnin. J. se teda musí učit na kapitánský zkoušky, ale máme v plánu si teď dát dobrou snídani, pak ho vytáhnu na piknik tady do parku na Žižkově a pak ještě do kina, možná i na Náplavku, ještě uvidíme . . . 

A co máte v plánu dneska vy? :)

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Jůůů, krásné fotky, Domi, a jsem moc ráda, že sis to tak náramně užila! :) Můj první školní týden je už za mnou a zatím v pohodě. Ať Ti učení na zkoušky jde dobře! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám poslední den prázdniny dávno za sebou (ehm, týden, ale i tak mi to přijde jako věčnost :D), takže žádné smutnění a těš se na to, co nového ti podzim přinese! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavné je si z každého obdobia roka niečo odniesť a ty si mala krásne leto a keď sa to tak vezme o chvíľu sú ďalšie prazdniny ,a to vianočné no nie ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc milé a hřejivé fotky :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  5. Omg, your post is just delicious!!!
    Kisses from Austria! :*
    Pearl in Fashion

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky :) A ty pytlíčky na Olympus PEN jsou božíííí <3

    OdpovědětVymazat
  7. Excellent post (as always)!Thank you very much :) xx

    OdpovědětVymazat
  8. Už jen z těch fotek sálá dobrá nálada a je vidět, že prázdniny stály za to :) Já ani nevím, že nějaké byly :D Odpočinout si od učení bylo fajn, ale byla jsem nějakou dobu u přítele, kde se na farmě dělá od rána do večera, pak jsem občas byla doma, kde jsem psala bakalářku. Těch pár dnů na chalupě ani nepočítám, protože jak to není aspoň týden v kuse, tak si stejně neodpočinu. Naštěstí mám školu až od příštího týdne, takže si ještě plánuji poslední dny užít na chalupě :) Přeju hodně štěstí na startu dalšího semestru :)

    OdpovědětVymazat
  9. Když vidím všechno to jídlo, tak mám akorát hlad!:D

    Je super, že sis prázdniny pořádně užila a z fotek úplně vyzařuje dobrá nálada:)

    Mě měla volno sice jen měsíc, ale i tak to bylo super. Akorát se bude zase hůř dostávat do procesu:)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky :) bohužel nám to nějak rychle uběhlo :/.. Lidu Baarovou jsem také viděla, super film :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherně se na to kouká. Samé fotky plné radosti a pozitivní energie. Jsem ráda, že jsi měla krásné léto, Domi!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem žádné prázdniny neměla, takže aspoň nemusím být smutná :D Ale fotky jsou úžasné, je z nich úplně cítit ta pozitivní energie :) Jak se ti Domi líbilo u nás v Budějkách? ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to vypada ze jsi mela ty nejlepsi prazdniny, miluju tyhle randomy fotek! Jako ty drinky a hlavne to jidlo? luxus! A ty si nekde z okoli Litomysle? Jinak jsem rada ze si mela leto plny super zazitku :]

    OdpovědětVymazat
  14. Super fotky! Hned bych brala prázdniny a léto znovu! Z fotek na mě působí skvělá nálada a pozitivní energie!

    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  15. Achjo, začíná mi chybět to počasí a klid od nepříjemných lidí :) ale moc mě zajímá Travel bible, stojí za koupi? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásne fotky Domi, z tých fotiek vidno, že si si leto užila naplno :) Srší z nich pozitivizmus a radosť :) Skvelý článok :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tyjo moc hezké fotky. Ulpně jsem dostala chuť na tu pizzu a také na tu dobrotu zabalenou v listech. Co to vůbec je? To je něco jako čevabčiči zabalené v medvědím česneku? Uplně se těším na jaro až zase začne růst, abych si to mohla vyzkoušet.

    Super článek, který je pozitivní díky ti za něj! :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Beautiful shades. I'm your new GFC follower # 332 ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  19. Musím jen souhlasit se slečnami přede mnou, vážně pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný fotky! Měla jsi opravdu luxusní prázdniny! A jako ten trdelník s tou zmrzlinou fakt závidím! Viděla jsem to prodávat u Palladia a už jsem to chtěla několikrát zkusit! Pokaždé jsem odolala. Už je na čase to prubnout.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky