Cestovatelský deník

15:27

Asi takhle nějak jsem si vždy představovala báječný konec dovolené. Vysnila jsem si ho, trochu i naplánovala a pak jsme to všechno zrealizovali. Bylo to minulou neděli, byl báječný slunečný den, bylo obrovské teplo a my se vydali spolu s Amy na oběd na Burger fest. Od rána jsem držela hladovku, abych toho ochutnala fakt co nejvíc . . . No a nakonec jsem skončila u dvou burgrů a už jsem vůbec ale vůbec nemohla! Ale s čistým svědomím můžu říct, že jsem si vybrala dva fakt poctivý burgry a jedla jsem se je slovy : "Mmm, mňam, och, pane bože, mmmmmm...." a taky jsem si při tom pocintala šaty. Takže o tom není pochyb, že byly boží! :)






A když už jsme nemohli, tak nám pomohla se vší radostí Amy. Nakonec jsme se rozhodli, že už ji nebudeme trápit (protože to všude tak hezky vonělo) a posuneme se dál. Dojeli jsme na Náplavku, koupili si Aperol, půjčili šlapadla a jen jsme si užívali tu krásu kolem nás. Byla to fakt paráda, slunce hezky hřálo, Aperol nás příjemně osvěžil, Amy si zablbla s labutěma a my jsme si na chvíli odpočinuli.




Aby toho nebylo málo, rozhodli jsme se vyšplhat v tom vedru ještě na Vyšehrad. Amy nás už asi vážně proklínala, ale taky to dokázala! Navíc za ten výhled to přeci stálo :)



Nakonec (třešnička na dortu) jsem ještě vyrazili do kina na Nerve. Rozhodně doporučuju, byla jsem z filmu fakt nadšená! A potom už jsem všichni zcela unavení odpadli do postele. Byl to náročný, ale báječný konec dovolené! A teď vzhůru zase na pracovní povinnosti . . . :)

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Pěkně prožitý den. Je fajn když bydlíš v Praze nebo poblíž, to má člověk potom nekonečno možností jak trávit den. Já bych někdy ráda vyrazila na Farmářské trhy na Náplavku.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty burgery vypadaly úžasně. No a Aperol na Náplavce? Den značka ideál, že? :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky, vyzerá, že si si to ozaj užila (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, iste si si to ohromne užila ;) najmä tie vodné bicykle by som si rada skúsila. Na tie burgery mi už tečú slinky :D . krádne fotky a krásny psík, mala teda poriadnu vychádzku s vami :D. Paráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. to musel byť krásny deň :) Amy je úžasná :D a do kina na tento film chceme ísť s priateľom tiež :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju takové články na tvém blogu! Fotky jsou moc krásný, burger bych si dala :D

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky :) Na Nerve jsem byla hned po premiéře a byla jsem z toho stejně nadšená, skvělý film :)

    Bambielle

    OdpovědětVymazat
  8. Vždy keď vidím tvoje fotky, tak som hladná :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Nedivím se, že hladovka nepomohla. :-) Burgery jsou totiž opravdu syté! Hlavne ty z kvalitních surovin.

    OdpovědětVymazat
  10. tak to musel byť krásny výletík, Vyšehrad mám rada a to jedla OMG!mňam :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zatím jsem byla jenom na jednom burger festu a bylo to skvělé. Dávali jsme si Burgery vždy napůl, abychom zvládli víc ochutnat. Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To vypadá suprově :) hned bych si dala ten burger mňam
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tie tvoje fotky nemajú chybu a to jedlo ♥ Aj ja by som podstúpila tú hladovku keď vidím ako to jedlo vyzerá :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  14. Museli jste se mít vážně parádně! :) Ach, tolik fotek jídla, mám hlad! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Letos jsem se bohužel na burgerfest zase nedostala :( A teď mi děláš chutě! Celý den zní bezva!

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky