čtvrtek 22. září 2016

Srpnové čtení

Tenhle článek by se možná ani neměl jmenovat, tak, jak se jmenuje, protože jsem za celý srpen přečetla pouze jednu jedinou knížku. No jako fakt! A to je u mě velký nezvyk . . . Ale za to knížka, kterou jsem si vybrala, byla nejlepší volba! Nejlepší z nejlepších. Měla jsem ji doma už delší dobu, nechávala jsem si ji na poslední dovolenou, ale když jsem se balila na Slovensko, tak nešlo odolat a naráz se ocitla v kufru spolu s oblečením.


Ano, je to Aňa a její božské P.S.! P.S., které je skloňováno snad víc, než jméno samotné Aňi, P.S., které na vás kouká ze všech výloh, P.S., které se chlubí v knihkupectvích titulem nejprodávanější kniha, P.S., které jsem dostala od Marťinusáků na zrecenzování, zkrátka P.S., které si okamžitě získalo mé srdce.


Už jenom když jsem viděla vždy samotnou obálku, věděla jsem, že tohle bude knížka, do které se začtu a nebudu chtít přestat. Věděla jsem, že mě knížka naprosto pohltí a nepustí a získá si mě celou až do poslední stránky. Ale ach Aňo, kdo by čekal, že toho budeme mít tolik společného?


Styl jakým Aňa knížku napsala je naprosto jedinečný, osobitý a kdyby byla celá knížka napsána jinak, nebyla by to rozhodně Aňa! Není psána spisovně a slovo na které budete v celé knížce narážet skoro pořád je - vopravdu. Tohle k celé knížce vopravdu sedí a patří. Aňa je velice vtipná a dokáže i z naprosto všední situace udělat něco naprosto vtipného, co vás dostane. A potom se budete muset smát celý den. Její knížka je jako balzám na duši, díky ní budete mít den hned příjemnější. 


Knížka je o životě, o dětech, o mateřství, o jejích láskách, o lásce k vínu, o lásce k šampaňskému, o lásce k jídlu, o lásce k vaření, o lásce k životu, o ztrátách, o pádech, . . . Díky knížce zjistíte, že Aňa jen tak životem neproplouvá. Užívá si ho plnými doušky, vnímá všechny malé detaily kolem sebe, užívá si i naprosto všední věci, které ji život dává. Umí to tak báječně, že vás tím pohltí a úplně vás do toho vtáhne. Pokud vám přesně tohle ve vašem životě chybělo, tak věřte tomu, že vás to Aňa ihned naučí. Brzy si začnete cenit věcí, které vám přišli samozřejmé či nezajímavé.

P.S., je tak báječné, že jsem si ho dneska vzala do kanceláře a čtu ho znova! Ale víc vám už neprozradím - pořiďte si ho taky - například od Martinusu za 248 Kč. Slibuju, že vás knížka dostane, protože je vopravdu lidská, není nijak přibarvená, je doplněná báječnými grafickými ilustracemi, je nekonečně vtipná a je veliká pravděpodobnost, že se v ní najdete!

Už jste P.S. taky četli? Jestli ne, tak to rychle napravte! :)

14 komentářů:

  1. Moc pěkně napsané. :) Celkem si mě na tuhle knížku nalákala. www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. P.S. mám doma nachystanou a už se na ni moc těším. Hrozně ráda jsem četla Aňi příspěvky v ELLE, má skvělej styl psaní a neskutečně hezky a příjemně se to čte :)

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to zní vopravdu báječně! :D Už vím, co si budu přát k Vánocům, děkuju za tip, Domi :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu poznám, síce som nečítala, ale mala som rada Anine príspevky v Elle.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle knihu mám v plánu už dlouho. Zvu vás na giveaway: http://siraelxy.blogspot.cz/2016/09/podzimni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Má neskutočne krásny design :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle knížku už jsem několikrát držela v knihkupectví v ruce, ale stále nevím, jestli si ji koupit.. Přeci jenom jsem několik let odebírala časopis Elle, takže drtivou většinu jejích sloupků znám, tak by mi knížka nepřinesla nic moc nového.. :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. knižku som ešte nečítala, ale tipujem, že pri mojej knižnej mánii sa k nej určite dostanem ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherně vedený blog :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný článek i fotky :) knížka už od pohledu vypadá úžasně, tak když na ni někde narazím, tak si ji určitě přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  11. V týdnu jsem teď byla po delší době v knihkupectví (tam, kde bydlím žádné bohužel není) a tato kniha mě zaujala hned na první pohled. Měli ji ještě tak krásně vystavenou. Obal, stránky - všechno tak krásně a příjemně vyzdobené, udělané :). Zatím jsem tedy odolala, ale možná se pro ni vrátím, protože opravdu dlouho mě nic tak moc nezaujalo :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. P.S. je za mě jedna z nej knížek :)))

    OdpovědětVymazat
  13. P.S. jsem si jako jednu z mála knížek vzala na cesty a už se těším až začne o´to krásné jarní počasí a já se sní půjdu vyvalit někam do parku:) A nebo to nevydržím a začnu číst už doma:)

    OdpovědětVymazat