pondělí 31. října 2016

21

Protože je to jen jednou za život! A taky protože ty loňský byly fakt děsivě šílený a asi i ty nejhorší, jaký jsem kdy zažila, z čehož už jsem se naštěstí vyspala. Tak jsem chtěla, aby ty letošní byly úplně nejvíc! Původně jsem měla samozřejmě plán, načež se mi už asi po miliónté opět ukázalo, že se prostě nevyplatí plánovat, pokud se člověk nechce zklamat a ty nejlepší věci bývají ty neplánované a spontánní. Děkuji moc za to, že to nakonec takto dopadlo - bylo to opravdu dokonalé! Moc vám všem přeju, abyste každý rok slavili své narozeniny podle vašeho gusta a s veškerou grácií a radostí :)










Jinak pokud byste se chtěli inspirovat, tak na snídani v podobě opravdu božských vajec Benedikt jsme měli v Imperialu, oběd jsme měli v Grossetu a zákusek nemohl být nikde jinde než v IF Café ♥.

26 komentářů:

  1. Vše nejlepší! Mimochodem jsem pro tebe hlasovala v Blogerce roku, snad vyhraješ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a děkuji i za hlas, ale nemám nějak v plánu se účastnit, ale i přesto děkuji, je to od tebe hezké :) ♥

      Vymazat
  2. Všetko najlepšie prajem :) krasne fotky!❤

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko najlepšie prajem :) krasne fotky!❤

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak to je krásný! Přeju jen to nejlepší! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší :) Já slavila narozeniny minulé úterý, i když samotný den D byl až ve čtvrtek. Nikdy jsem na oslavy nebyla, na prvním stupni základky po přestěhování do Prahy jsem slavila tuším 2x, aby se neřeklo, ale nebavilo mě to, bylo to spíš právě pro kamarádky. Na gymplu jsem slavila jen jednou a to v KFC pro nedostatek fantazie, hrůza :D Jinak chodím každý rok na oběd s kamarádkou a právě až letos se sešla celá parta na večeři a bylo to fajn :) Nic oficiálního, jen dobré jídlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to je taky moc fajn! Taková hezká tradice, každý to má tak, jak mu to vyhovuje. Mně je celkem už jedno, jak to probíhá, ale hlavně ať je u toho dobré jídlo :D :D A dodatečně přeji jenom to nejlepší, ať se ti daří :)

      Vymazat
  6. Vše nejlepší :-)

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší, krásné fotky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Dodatečně všechno nejkrásnější! <3
    a fotky jsou povedený, určitě sis narozeniny pořádně užila a hlavně oslavila je dobrým jídlem!:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dodatočne všetko najlepšie ♥ Ja som 20.10. oslávila svoje 20. narodeniny :) ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Jesenná giveaway *
    * Kawaiibox giveaway *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a dodatečně taky přeji jenom to nejlepší :)

      Vymazat
  10. Všechno nejlepší, Domčo! jídlo vypadá naprosto božsky!!! a to sladký...uff :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  11. Všetko najlepšie a užívaj si života tak ako to robíš :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Dodatečně všechno nejlepší, Domi :) A vím, že už jsem s těma fotkama trapná, ale jsou prostě parádní!

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, vůbec o není trapný ♥ Snažím se teď zlepšovat a zkoumat různé vychytávky, takže o to víc mě to vždy potěší :) A děkuji moc :)

      Vymazat
  13. Je moc krásný, že sis narozeniny užila takto Domi :)

    OdpovědětVymazat
  14. Téda, tomu se říká oslava! :) Přeji dodatečně všechno nej, ať se ti vyplní vše, co si přeješ! <3

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji moc všem, holky, je to od vás moc milý ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  16. I já se přidávám, přeji všechno nejlepší k narozeninám.
    Na fotkách je vidět, že byly opravdu hezké :)

    OdpovědětVymazat
  17. Presne tak, všetko spontánne býva najkrajšie! Prajem ti taktiež všetko najlepšie, hlavne zdravie a nech je tvoj 21 rok života, čo najkrásnejší♥

    Lily of the valley

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno nejlepší přeji, hodně zdraví, štěstí, úspěchů v blogování :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  19. Všetko najlepšie a nech je sa ti splní všetko, čo chceš. Musím povedať, že po toľkých fotkách s jedlom som normálne vyhladla. :D

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Dodatočne ti prajem všetko len to najlepšie 😊 tá prvá fotka je skvelá 👏

    www.accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  21. Tak opožděně přeji všechno nejlepší k narozeninám. Jinak v podobném stylu bych mohla slavit všechno, ale s takovou bych se za chvíli neunesla:)

    Jinak my byli v Grossetu na Míráků a byla jsem z toho trochu zklamaná, ale možná kuchaři neměli jen svůj den.
    A zase ty zákusky!

    OdpovědětVymazat