Podzimní hory

8:36

Spoustu lidí mě přes týden vidí, jak chodím do kanceláře a školy v šatech a podpatkách, čímž si vždy myslí, že mě baví chodit jen do salónů, na drinky a na nákupy. Pravda je ovšem taková, že než abych seděla někde na manikůře, radši budu lézt někde po horách. Což vždy hodně lidí šokuje. Tak jsme se rozhodli, že vyrazíme na prodloužený víkend na hory. Auto jsme nechali ve Špindlu a šli pěkně pěšky s báglama až na Sněžku. Bylo to parádní dobrodružství. Dole podzim, nahoře zima. A když se setmělo, naschvál jsme vždy vlezli do lesa s čelovkou, ztratili se, bloudili a hledali hotel. A pak jsme si za odměnu dali saunu a bazén. Byla to paráda a já jsem z toho unešená. Pokud chcete zažít opravdu krásný podzim, udělejte si výlet na hory. Tolik barev - to je opravdu krása! :)














A teď už víte, jaká je moje pravá tvář :)

You Might Also Like

31 komentářů

  1. Krásné fotky! Já byla na Sněžce v srpnu a taky tam bylo nádherně :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása!!! určitě jste si to museli dobře užít :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. to je nádherný!! strašně moc závidim :) tyhle výlety mám strašně moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně mi Domi mluvíš z duše.. letošní podzim mi přijde úplně úchvatný, všude tolik barviček! Fotky jsou překrásné a už se hrozně začínám těšit na zimu :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný fotky Domi :) a ten snížek, no budu muset taky někam vyrazit

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, ale jelikož jsem zimní typ, ještě více než ty podzimní fotky se mi líbí ten sníííh :) Tuhle se mi už dokonce zdálo že bylo město zasněžené a po probuzení nic :/ :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Jeseň v horách je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  8. babi s dědou bydleli asi 20 let ve Špindlu, takže jsem tam trávila veškeré prázdniny a naprosto to tam miluji. I když co si vzpomínám, tak z výšlapu na Sněžku mě málem kleplo:) Ono vlastně ani nezáleží co je za roční období. V horách je vždycky krásně!:)
    A z fotek to vypadá, že jste si to pořádně užili, i když já bych asi potřebovala tu flašky Bohemky velkou:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahah, no to já bych si dala taky s radostní tu velkou, jenže jak jsme šli s báglama, tak hold každý gram se počítá a já měla smůlu . . . :D

      Vymazat
  9. krásne fotky úžasného prostredia, musím len súhlasiť, jeseň nám krásne čaruje :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dokonalé fotky a krásna príroda ♥ Niektoré z nich som myslím videla na Instagrame, a obdivovala som už skôr! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky :) miluji podzimní barvy přírody!

    OdpovědětVymazat
  12. waau nádherné fotky, príroda je fakt krásna :) inak, dala som ti odber, máš skvelý blog :)
    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  13. waau nádherné fotky, príroda je fakt krásna :) inak, dala som ti odber, máš skvelý blog :)
    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky, a hlavně to musel být zážitek! Na Sněžce jsem byla dvakrát, ale vždycky v létě. Ale na podzim to musí být vážně super :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jej tak tam to vyzera naozaj krasne, ja sice turistiku az tak nepraktizujem, ale urcite ma svoje caro :)
    Life in pictures by Lu

    OdpovědětVymazat
  16. Miluju podzimní hory, nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  17. tak to sú nadherné fotky ♥ je to tam brutálne

    OdpovědětVymazat
  18. Pane bože to sú prekrásne fotky! Milujem jeseň v prírode, najmä kvôli tomuto:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotečky Domi! Ty barvičky přímo lahodí mým očím :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  20. Bože, ty fotky, to je nádhera. Já jdu taky občas ráda za "dámičku" ale ten pocit, když člověk cítí volnost v přírodě je k nezaplacení.

    OdpovědětVymazat
  21. Miluju podzim a ty fotky, bože, nádhera! Fakt krása! :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  22. Moc krásné fotky, Domi! Hory na podzim jsou asi nejkrásnější. Já byla teď v Jeseníku a byla jsem z té krásy dojatá :)

    Oblíbenci za říjen 2016

    OdpovědětVymazat
  23. Fotky jsou moc krásné, ten podzim do sebe určitě něco má:) Na hory moc nechodím, jsem lenochod, ale jednou za čas to určitě neškodí. Třeba zítra se s přítelem chystáme na nějaký výšlap, tak uvidíme, co z toho bude:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný fotky!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky