čtvrtek 20. října 2016

Weleda slaví 90 let

Jestli je nějaká spolupráce, které si vážím nejvíce už od začátku, tak je to rozhodně spolupráce s Weledou. Není to jen o tom, že jsem odjakživa byla nadšená z jejich výrobků a možnost dostávat je najednou zadarmo na testování by byl ten klíčový moment. Ne, o tom to rozhodně není! Z této spolupráce jsem tak nadšená hlavně kvůli přístupu - především osobním přístupu. Jak se o nás hezky starají, zajímají je našich potřeby názory, nechávají nám volnou ruku a do ničeho nás nenutí. Tohle je opravdu spolupráce snů. :)


Proto, když přišla pozvánka na oslavu narozenin Weledy, byla jsem nadšená stejně tak, jako když přišla z jejich marketingu nabídka, jestli s nimi nechci spolupracovat. Oslava se konala minulý týden v prostorách Café Louvre a všechno bylo báječné! Promakané až do posledního detailu. Vše se neslo v duchu granátového jablka a všude to moc krásně vonělo.






Holky v akci :D



Ale ještě před samotnou oslavou byl pro nás připraven velice zajímavý workshop, kde jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací o olejích, které jsme si mohli i následně vyzkoušet a hádat, o jaký se vždy jedná. A na konci workshopu jsme si vzájemně dopřáli masáž rukou olejem z granátového jablka - panečku to byla, ale slast!



A nakonec už následovala volná zábava, kdy jsme se smáli, jedli, pili, bavili se, možná i trochu tančili . . . Zkrátka jsme si to moc užili :) Jediné, s čím jsme my blogerky bojovaly bylo světlo, protože bylo laděné do červena, aby se vše neslu v duchu granátového jablka a občas bylo obtížné některé věci nafotit, tak prosím u některých fotek omluvte jejich kvalitu.
















A protože Weleda slaví opravdu ve velkém stylu, připravili se pro vás ve Weledě soutěž o 90 rodinných setů tradičních výrobků Weleda. Pokud chcete získat i vy jeden, nezapomeňte se zapojit do soutěže ZDE !

Hodně štěstí :)

16 komentářů:

  1. To musel být krásný zážitek... fotky mluví za vše :) a to jídlo vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Was, tak to vyzerá naozaj úžasne :) na takej akcií by som sa určite aj ja veľmi rada zúčastnila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tak to ti závidím :) Akce musela být úžasná, taky jsem dostala pozvánku, ale nevyšlo to :/

    OdpovědětVymazat
  4. To musela by úžasná akcia :)Ja som od Weledy ešte nič neskúšala, čo musím konečne zmeniť!

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám Weledu moc ráda!a akce musela být super! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. to muselo byť užasne nevedela by som do čoho sa skôr zahryznúť:)) fotky sú aj tak pekné, hlavne že ste si to užili a taka masaž ruk juuj musela byt super:)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to musela byť krásna akcia :) je veľmi milé, ako opisuješ vašu spoluprácu, a vidieť ako veľmi si ju vážiš :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá akce, moc jsem se těšila na tvůj článek o ní :) Weleda je super značka, získala si mě svými produkty a přístupem ♥ Momentálně testuji řadu Granátové jablko, tak jsem zvědavá :)

    Village Candle

    OdpovědětVymazat
  9. To musel být zážitek! Weleda prostě nikdy nezklame :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  10. Musely jste si užít večer úplně parádně :) aaa masáž rukou bych si nechala líbit

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé, to musel být nádherný večer :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je super, že máš spolupráci, která tě fakt baví!:) přijde mi že za posledních několik měsíců jsou lidi tak posedlí spoluprácemi a tím, že dostanou něco zadarmo, že berou všechno a pak to podle toho vypadá. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  13. Prej boj se světlem a jakápak krása z toho vylezla :) Byla to parádní akce a jsem ráda, že jsme se tam potkaly ♥ Doufam, že brzy zajdeme na kávičku ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to jsem teda fakt bojovala :D :D Tvoje fotky byly hezčí! :) Já jsem taky moc ráda a tu kávu musíme určitě domluvit, dokud tady jsem :)

      Vymazat