Italská večeře v Como

22:24

Není tomu tak dávno, co jsem dostala pozvánku na italskou večeři plnou dobrého jídla. Já jsem opravdu velký food lover a milovník italské kuchyně, tudíž jsem si nechtěla nechat tuto událost ujít za žádnou cenu! A jsem ráda, že jsem neodmítla. Už při samotném příchodu jsem si připadala, že jsem se ocitla v ráji - všude byla cítit vůně čerstvých rajčat a nastrouhaného parmezánu a můj žaludek se mohl zbláznit. Po tom, co jsem si na tyhle dvě vůně v létě zvykla, jsem se jich nemohla nabažit, protože mi s příchozím podzimem tolik chyběly! Večer byl velice příjemný - slýchávali jsme svůdnou italštinu ze všech rohů, své čichové buňky jsme mámili vůní vařících se gnocchi, pili výborné víno, ochutnávali speciality z italského regionu Apulie a do toho sledovali tu úžasnou kuchařskou show na vlastní oči. 













Zkrátka večer podle mého gusta! Navíc těch dýňových gnocchi jsem se prostě nemohla nabažit! Jen jsem zase docela bojovala se světlem. Tahle tma, nízké ISO a absence stativu, to byla zapeklitá situace, tak se moc omlouvám, za kvalitu fotek, ale chtěla jsem vám tyto dobroty ukázat :)


You Might Also Like

13 komentářů

  1. tak toto musel byť skvelý večer :) taliansku kuchyňu milujem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! tak dýňové gnocchi jsem ještě nikdy nejedla. Takovou večeři bych si nechala líbit. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Takovým článkům na večer se říká týrání a to jsem jedla docela nedávno :D Jídlo vypadá skvěle a určitě bych se nezlobila moci jít na takovou akci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musel to být super zážitek! Italská kuchyně je prostě nejlepší :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takúto večeru by som aj ja rada absolvovala :)

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to vypadá úžasně, muselo to být super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gnocchi jsme jedla v jedné italské restauraci v Dublinu snad každý týdena stejně jsem neměla pořád dost. A ta roláda,omg!

    OdpovědětVymazat
  8. Talianská kuchyňa je úžasná, muselo to byť skvelé:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá úžasně! Gnochi těm bych také neodolala! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. S přítelem milujeme italskou kuchyni, a když jsem mu ukazovala fotky, oblizoval se :) Asi budeme muset někam do italské restaurace zajít :-)
    Zápisník spisovatelky

    OdpovědětVymazat
  11. Och, tak to musel byť skvelý večer! Hneď by som to všetko ochutnala! :)
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky