úterý 29. listopadu 2016

Když snídám

Tak si ráda dopřávám dobré věci. Nejradši mám ovoce na všechny možné způsoby, jogurty, kaše, ale i třeba vajíčka. Ale můj největší strašák je čas. Víceméně 6x v týdnu vstávám po páté hodině a nemám moc času se mazlit se snídaní, proto vždy uvítám jakoukoliv úsporu času! Proto když přišla nabídka vyzkoušet mixér AURA MIX & GO PRO od Russell Hobbs, moc ráda jsem na ni kývla. Využívám ho pomalu každé ráno a nemůžu si ho vynachválit!


Největší výhoda je samozřejmě v tom, že si všechny ingredience dáte do jedné lahvičky, uzavřete, zapojíte do mixéru, na chvilku podržíte tlačítko a máte hotovo! Když nemáte čas, sejmete nožík a vyměníte ho za uzávěr na pití a svoji snídani si můžete vychutnat po cestě. A pokud zrovna mám čas, dám si snídani doma a ještě si ji trochu dozdobím. Tady jsem si zrovna připravovala acai bowl.


Další skvělá věc jsou shaky, smoothíčka, proteinový bomby a tak. Já si třeba moc ráda dělám banánový shake, který si často beru ke svačině nebo si ho dávám ráno, když si chci dát kardio na (skoro) lačno. A nebo taky do auta na cesty. To je můj oblíbený parťák! :)


Další super věcí jsou i tyhle smoothie bowls k snídani! A když zrovna nemáte čas si je takhle nazdobit a sníst doma, stačí si jenom umixovat dané smoothíčko do požadované konzistence a nechat si v láhvi ještě trochu místa, potom tam přidám vločky a různé lupínky, protřepu a potom to klasicky piju. :)


V balení jsou 2x tyto 600 ml láhve, takže se do nich vejde opravdu pořádná dávka vitamínu, které jsou teď obzvláště na zimu potřeba. :)


Co se týče výkonnosti, tak jsem maximálně spokojená. Mixér zvládá opravdu všechno - i led a to všechno během pár sekund. Další velkou předností je to, že při přípravě nezašpiníte skoro žádné nádobí. Já si ovoce porcuji předem a dávám si ho do mrazáku do sáčků. Potom si vždy ráno vyndám to, na co mám zrovna chuť, dám vše do láhve, přidám mléko, jogurt či tvaroh, našroubuju víčko a mám hotovo. A potom už jenom umyju nožík, což mi zabere chvilku a můžu vyrazit.


V balení je i tato menší lahvička, kterou převážně používám na všechny smoothie/acai/nana bowls, protože je svojí velikostí na to úplně ideální a na jednu porci úplně skvěle vystačí. Potom ji používám i na přípravu pest (tady jsem si zrovna dělala avokádové pesto) nebo na sekání oříšků - na to je taky opravdu ideální!


Tak ještě na závěr, abyste viděli, co všechno balení obsahuje: 2x 600 ml láhev - což je naprosto skvělé, protože do jedné si uděláte třeba smoothie a do druhé si já osobně vždy dělám vodu s citrónem a mám potom na celé dopoledne s pitným režimem vystaráno. Dále obsahuje jednu menší láhev, 2x uzávěr na láhev, 2x sekací nástavec.

Pokud hledáte nějaký podobný mixér, tak mohu tento všemi deseti doporučit! Doma už ho mám nějakou dobu a za celou tu dobu mě ani jednou nezklamal. Jen mi to bohužel dost dlouho trvalo všechno nafotit tím, jak ráno brzo vstávám a je ještě tma, tak se moc omlouvám, protože jsem se posledních 20 dní snažila dát nějak tyto fotky do kupy. A také chci ještě poděkovat Russell Hobbs, za tohohle skvělého parťáka, s kterým se doma opravdu nenudím! :)

A když už jsme u těch zdravých snídaních, jak to máte vy? Taky si na ně potrpíte nebo máte radši něco jiného? :)

22 komentářů:

  1. Milujem zdravé raňajky... najradšej mám ovocie alebo smoothie a cez víkend jem menej zdravo - vegan syrové toasty alebo iné pečivo. Ale inak ovocie je u mňa raňajkový základ.


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  2. teeeda ten mixer je teda paradný, tiež by som taký potrebovala:) tiež mam rada take raňajky a už si to bez nich neviem ani predstaviť:))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle ! Já se nejvíc těším na víkendy, kdy si můžu snídani pořádně užít :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  4. Musí byť fakt výborný! Nejaký mixér by sa zišiel aj mne :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky miluju takové snídaně, ale stejně jako ty, dost bojuju s časem.
    Aktuálně hledám mixér, kterým bych mola zároveň i třeba šlehat, protože mě se tohle hodí. Tenhle mixér je super a věřím, že jsi s ním spokojená!

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ovoce, smoothie a různé koktejly miluju :) Přes týden se většinou dost odbývám, ale když mám čas, tak si snídani vážně užívám :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  7. tak to vyzerá skvele :) ideálne na dni kedy nie je veľa času na prípravu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Mám mixér doma, akorát jiný od jiné značky :) a taky jsem tam měla 2 lahve, je to super

    OdpovědětVymazat
  9. tak tie ranajky vyzeraju riadne luxusne a zdravo
    galantosfun giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Smoothie bowls jsem si v létě zamilovala, nemají chybu <3

    OdpovědětVymazat
  11. Being smart and smart in deciding on the first-class product in your pores and skin care is a ought to. You can't just spend a dime for nothing. constantly bear in mind that it's miles proper to try best the remedy that answers the hassle of your skin. For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/operalux-anti-aging-cream/

    OdpovědětVymazat
  12. Paráda! Já mám něco podobného, ale z Tesca. Naházím ovoce do jedné lahvičky, rozmixuju a smoothie nebo smoothie bowl je na světě ♥ Za pár minutek skvělá snídanička na stole ,-)
    Meet My Lovely World
    Pozvání na Giveaway

    OdpovědětVymazat
  13. Já snídaně miluju a užívám si je :). Nejradši mám smoothie, musli nebo ovesnou kaši.

    OdpovědětVymazat
  14. Šla jsem si přečíst tenhle článek s tím, že prostě mrknu na hezký snídaně, klasická recenze atd... A teď tu přemýšlím, jestli si ještě o mixér nenapíšu Ježíškovi :))

    OdpovědětVymazat
  15. Takové snídaně bych si nechala líbit :) Já nejraději snídám jáhlovou nebo rýžovou kaši a když mám chuť na něco nezdravého, udělám si lívance.

    My November 2016

    OdpovědětVymazat
  16. Všechny ty snídaně z mixéru vypadají super :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  17. takový mixér se může vážně hodit, navíc když ušetří čas je to super:) tvé snídaně vypadají dokonale!;) Jinak dávám follow, už dřív jsem tvůj blog měla ráda :) tak je na čase:D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  18. Ja zboznujem smoothies :)

    Pozyvam na luxusnu vianocnu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat