pátek 3. února 2017

Ahoj 2017

Ano, ano, vím, že už je únor, ale řekla bych, že tohle už je taková moje tradice, že první články nového roku píšu zásadně až v únoru :D. Ale to přece nevadí, všichni jsme toho teď měli tolik na práci a já jsem vám konečně chtěla říct ahooooj v dalším krásném novém roce!


 Já jsem to bohužel věděla už na konci léta, že  v průběhu podzimu i zimy bude můj blog tak trochu nefunkční a odstaven na druhou kolej. Chtěla jsem si splnit svůj sen a neměla jsem moc na výběr a hold některé věci musely dostat větší přednost. Bylo to pro mě šíleně hektické období. Věděla jsem, že před sebou mám své poslední tři měsíce v ČR a na jednu stranu jsem z toho chtěla tzv. vytřískat maximum a na druhou stranu tu bylo plno povinností, které jsem potřebovala dodělat.


 Většinou to vypadalo tak, že jsem vstávala v pět, před šestou už jsem byla v kanclu, pak jsem občas šla dopoledne do školy, z jedné kanceláře jsem ujížděla do další, potom zase do další práce, z práce na schůzku, potom na vlak a pak aby toho ještě nebylo málo, tak mi někdo večer napsal - stav se u nááás, máme tu drinky no a naráz byly 3 hodiny ráno. Pak přišel víkend a já zase chtěla vypadnout mimo město a tak jsme rychle balili na hory a uháněli pryč. Tohle byla neuvěřitelná jízda, jako na horský dráze. A aby toho nebylo málo, tak jsem si ještě vymyslela vždy něco geniálního jako: "Našla jsem děsně levný letenky, poleťme pryč na týden!" . . .


Potom ke konci roku mi přišlo, že už neutrácím peníze za nic jinýho než za jízdenky na vlak do Prahy a nevím, kde mi hlava stojí. Z okolí neustále přicházely reakce typu: "Hele studuješ ty vůbec ještě?!" Jistě, že jsem studovala! No, pravda je, že jsem do školy moc nechodila, jak jsem byla pořád pryč, ale chtěla jsem si sama sobě dokázat, že před tím, než se rozhodnu se na školu vykašlat, tak si sama sobě dokážu, že tohle zvládnu, aniž by mě z ní vyhodili. A upřímně sama nechápu, jak jsem to udělala, ale dokázala jsem to a během dvou týdnů, jsem měla všechno hotovo.


A pak to přišlo! Rozhodla jsem se, že už nechci zůstat v ČR, chci prostě vypadnout! Naprosto jasně jsem věděla, že jakmile se nesbalím a neodletím, tak se nikam neposunu v životě dál. Všechno bude pořád ve stejných kolejích. Je mi teprve 21, ale řekla bych, že jsem si toho v životě zkusila dost a věděla jsem, že už nechci pokračovat v tom, co jsem měla. Měla jsem slušně rozjetou práci, báječné klienty, skvělé lidi okolo sebe a nejbližší, které mám ráda nade všechno a oni mě vždy podporují. A ačkoliv to pro spoustu lidí bylo nepochopitelné proč chci odsud tak strašně moc pryč (což bylo vždy doprovázeno slovy, počkej jak se ti bude stýskat a uvidíš, že zlatě je v Česku) a i častokrát je to dost bolelo, tak já prostě musela.


Méně než 12 hodin před odletem jsem zjistila, že svůj život prostě nenacpu do odbaveného zavazadla s hmotností 23 kg :D a ještě jsem na poslední chvíli sháněla další kufr. Všechno jsem vlastně dělala na poslední chvíli a neplánovaně a bylo to to nejlepší, co mě potkalo. A pak jsem najednou nastupovala do letadla a letěla úplně pryč do neznáma, oči mi zářily jako nikdy předtím a já pořád jenom chtěla skákat radostí, nemohla jsem ze sebe dostat ani jednu jedinou slzu a vlastně se mi doteď vůbec nestýská. Rok 2017 nemohl začít lépe. ♥


A tak jsem tady a jsem nesmírně šťastná a musím říci, že tohle pro mě bylo nejlepší rozhodnutí mého života. Všechno jsem nechala v ČR a začala jsem prakticky skoro úplně od začátku a jsem z toho nadšená. Už se nehoním za penězma, užívám si tu novu volnost, pracuju jen když se mi chce, objevuju nová místa, poznávám báječný lidi a nevím, co to je nuda. Opravdu miluju svůj život!


A jelikož jsem se tu už docela rozkoukala a sem tam si udělám čas na to otevřít notebook, začnu vám psát články o mém životě ve Švédsku a ukážu vám všechny zajímavé věci a asi vám sepíšu i nějaké cestovatelské články, protože na to poslední dobou dostávám docela dost otázek, jak to pořád dělám, že jsem neustále někde pryč, kde na to beru peníze, čas a podobně.


No a myslím, že je na čase už toho nechat. Já už akorát přemýšlím, jakou novou zemi zase objevím a jaké výlety naplánuji a řekla bych, že i článek sám o sobě je už dlouhý dost . . .

ALE UŽ STOP O MNĚ! Teď mi řekněte zase něco vy, jak se máte, co nový rok, co plánujete, co je nového atd., protože jsem neměla moc čas sledovat vaše blogy v poslední době, ale už se těším, až to napravím! ♥

PS: pokud chcete, veškeré mé dění ve Švédsku můžete sledovat v mých stories na instagramu. Já vím, občas je tam moc alkoholu a pařeb, ale věřte, že si to tu snažím jenom užívat a to nejhorší si nechávám pro sebe. :D

30 komentářů:

  1. AHoj Domčo :) Po strašně dlouhý době mě napadlo se mrknout na tvůj blog a zrovna je tu nový článek! :) Určitě se děsně těším až nám napíšeš něco víc, děsně mě to zajímá, proč si odjela, za čím, co tam děláš a tak. Je vidět, že jsi děsně šťastná, takže jen tak dál! Jo a jednou mi musíš říct, co že jsi tady dělala za práci! Slíbilas mi to :D Příští rok bych měla jít na školu do Prahy, takže jsem se těšila, jak si zajdem na kafe a poznáme se osobně a ty si odjedeš do Švédska! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jé no já jsem ti možná vlastně ani ještě neodpověděla na facebooku, ne? Jenže já tam mám tolik zpráv, že už se v tom ztrácím a úplně zapomínám lidem odpovídat, tak se omlouvám. Ano, určitě napíšu více, tak snad se brzy dočkáš :). Neboj, já myslím, že se příští rok určitě v Česku nějakou dobu zdržím, tak můžeme dát kafe. :) Ty jo práci? Když já jsem těch prací za poslední rok měla tolik, že už nevím, co to tenkrát bylo, když jsme se o tom bavily :D

      Vymazat
  2. Mám z tebe tak velkou radost! Moc se těším na všechny švédský články a ať se ti tam moc moc líbí!

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoooj kočka! Krásny článok. Už na Ig som videla, že si vo Švédsku a neskutočne ti to závidím, ale tak v dobrom a samozrejme aj prajem... Tiež chcem vypadnúť, tento rok končím školu, takže bude príležitosť. Držím palce a teším sa na ďalšie články.

    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc, tak já taky držím palce, ať se ti podaří úspěšně dodělat školu a najít nějakou super destinaci, kam se potom vydáš :)

      Vymazat
  4. Držím teda palce vo Švédsku, skvelý krok vstúpiť do neznáma. Vtedy je možné všetko :). Určite by som to tam chcela raz navštíviť. Bola som vo Fínsku a je to celkom iná kultúra a ľudia ako na Slovensku a a určite aj v Česku. I keď mne ten chladný prístup k životu až tak neučaroval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Ve Finsku jsem teda ještě nebyla, ale chtěla bych se tam podívat, když to mám teď tak blízko, ale jinak Švédsko určitě doporučuju, je to krásná země :)

      Vymazat
  5. Držím ti palce, nech má krásny rok 2017 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já neskutečně obdivuji Tvou odhodlanost! :)
    Já bych na to prostě neměla. Sbalit se a vypadnout. Možná je to tím, že jsem toho v Česku ještě tolik nezažila a pořádně tu naši zemičku nepoznala, ale cestování mě také láká. Akorát já jsem takový ten strašpytel, který by bez plánovaní nedal ani ránu. Byla bych v nervech a hrozně vystresovaná. :D :/
    Nový rok začal né moc ideálně, ale myslím si, že to nejhorší už mám za sebou a měsíc od měsíce bude jenom lepší :)
    UŽÍVEJ!! ♥︎
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji! :) No dřív jsem to tak taky neměla... Měla jsem to úplně stejně a všechno se to teprve zlomilo až minulý rok, hold pro každého ten čas nastane vždy někdy jindy :). Jé tak to mě mrzí, ale tak snad bude brzy vše ok :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji moc, tak ti přeji jen to nejlepší do nového roku :)

      Vymazat
  8. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  9. Švédsko mám na seznamu zemí, které bych jednou chtěla navštívit. takže už se hrozně těším na všechny články!:)

    A máš můj obdiv, spoustu lidí ze své komfortní zóny prostě nevystoupí. Ať už ze strachu, nebo z lenosti. Takže doufám, že rok 2017 pro tebe bude stejně tak úspěšný jaký byl jeho první měsíc!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Ano, je to hold pravda, ale ty máš také můj velký obdiv, řekla bych, že jsi toho procestovala už víc než já :)

      Vymazat
  10. jeej ahooj :) prajem Ti všetko dobré v 2017, je super že si ideš za svojim a si takto šťastná :) teším sa na nové články a určite ma zaujíma čo tam robíš, a ako si sa dostala/prečo práve k Švédsku ? :) drž sa tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ahoj Denčo! Děkuji moc! Určitě toho brzy sepíšu více, slibuji :). Ještě jednou děkuji moc a přeji ti, ať se ti také jenom daří :)

      Vymazat
  11. Páni, tak Švédsko! Přeji ti moc úspěchů a ať si šťastná... <3 Tvoje rozhodnutí naprosto chápu - já sama se ocitla už v 16 na rok v Německu a doteď to vidím jako jeden z nejlepších rozhodnutí v životě :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji moc! No tak to muselo být super! Takovéhle zážitky jsou opravdu nejlepší. A přeji ti také do nového roku jen spoustu úspěchů :)

      Vymazat
  12. Moc ti to přeju! Mám podobný pocit, chci strašně moc vypadnout, ale musím dodělat aspoň tu školu no...Ale chci cestovat a jsem strašně ráda, když vidím, kolik lidí cestuje! Máš můj obdiv!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Tak to držím jenom palce, ať se ti podaří úspěšně dodělat školu a pak hurá do světa, splnit si své sny :)))

      Vymazat
  13. Obdivuji tě, já bych takhle sama asi jen tak do neznáma nevyrazila. Ale když vidím, jak to někdo udělal, taky mě to láká. Viděla jsem film Divočina a hned jsem si řekla, že by to byla zajímavá zkušenost nebo pro někoho, kdo chce začít nový život, dokonalý začátek. Těším se na další články :) U mě asi nic nového, dodělala jsem zkoušky a dopisuji bakalářku :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je vážně všechno super. Držím ti palce ať ti vše vychází. Já mám po škole také v plánu stěhování se do daleka. Vždycky si říkám, Co tady? Dokud je člověk mladý a nemá žádné závazky, tak proč neodletět. To není o tom že se tam člověk bude mít lépe, to nikdo neví ale jde o změnu, zkušenosti a nové možnosti. Proč sedět doma? Ještě bych mě celkem zajímalo jak tam pracuješ? Kde pracuješ, jaké povolání atd.. Docela by mě tyhle věci zajímaly.

    OdpovědětVymazat
  15. Když jsem viděla na instagramu Tvoje první fotky ze Švédska, vůbec jsem nechápala, co se děje! :D Pak si na fotce s klíčkama vše vysvětlila a já Ti jen mohla blahopřát! :) Takový velký krok je podle mně velmi těžký, mně stačily jazykové pobyty a Erasmus! :D Nikdy jsem se ale jediný den nenudila a vždycky jsem byla hrozně ráda, že jsem se odhodlala a něco nového zažila! :) Teď mi bude 24 a viděla jsem toho celkem dost, mám přítele a na nějaké cestování nemám ani pomyšlení (jen tak trošinku, občas :D), ale tohle nutkání někam odjet moc dobře znám..měla jsem ho téměř pořád! :D Moc Ti přeju, abys našla to, co hledáš a hlavně, abys byla spokojená (party na Inta stories Ti ale malinko závidím :D )! :)

    lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
  16. Páni Domčo, ty jsi úžasná! :) Máš můj obrovkskej obdiv a stala si se mojí ještě větší inspirací! ♥ Poslední dobou jsem taky hodně přemýšlela, že bych si prostě zabalila kufr a odjela někam pryč, ale pro mě by to byl jen útěk a teď by to úplně nebyl ten nejlepší nápad :)
    Už teď se moc těším na další články! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  17. Neskutečné, jak ty horoskopy opravdu někdy říkají pravdu a potěší to zvlášť, když říkají pravdu o takovýhle věcech!!! Moc ti to přeju, já bych se ráda podívala do Norska. Ale to asi někdy v dalekém budoucnu. Jsi váhy stejně jako moje mamka, a asi to má skutečně něco do sebe, protože mi poletíme zase do Řecka! No neskutečnost ty horoskopy! :)

    Měj se v lásce (a užij si Švédsko),
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  18. Sny se musí plnit! Přeju ti hodně štěstí! :) Doufám, že nám sem o tom něco napíšeš. Jsem na tvém blogu asi poprvé, ale zaujalo mě to tu + máš teda krásný vzhled blogu. :D

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  19. vela stastia, zivot patri tym ktori veria v krasu svojich snov :)

    OdpovědětVymazat