Jaro je tady

11:32

Jaro ve Švédsku je úžasné. Musím říci, že jsem ještě asi nikdy hezčí jaro nezažila. A vždycky když si myslím, že už mi došly slova a víc očarovaná už být nemůžu, najdu vždycky nějaké nové místo a zamiluju se do Švédska ještě víc. Jelikož tu léto nebývá opravdu příliš horké, lidé tu dokáží opravdu ocenit každé hezké počasí. Proto nebylo velkým překvapením, když bylo v zimě trochu nad nulou, svítilo slunce a nefoukal vítr a všichni byli ihned venku a grilovali.


Proto BBQ v zimě byla na mém wishlistu a podařilo se mi to splnit a bylo to báječné, nikdy jsem to nezažila a moc jsem si to užila. Ale teď je tu jaro a jarní BBQ mají něco mnohem víc do sebe. Ráno mě vzbudí sluníčko, otevřu si okno, mám úžasný výhled na les za naším domem, venku zpívají ptáci, nikde nikdo, to je prostě pohoda.


A pak odpoledne pobalíme věci a jedeme k jezeru. Je to spontánní, nedomluvené a má to něco do sebe. Všichni si to užíváme, je to děsná sranda, zpíváme, děláme marshmallow a ležíme v trávě. Doma už jsem nám dokonce rozdělila deky na dvě kupy. Jedny určené na grilovačky - nechci je pořád prát dokola a druhé, co jsou vyprané, nažehlené a na doma.


A takové jsou pro mě dokonalé víkendy. Spontánní víkendy na kolách u jezera s přáteli, vůní klobás, domácích housek na burgery, prsty opatlané od marshmallow a první opalování se na dece s prvním jarním vánkem ve vlasech.


No a aby to nakonec taky dokonale skončilo, tak potom vždy chodíme večer do sauny. Hned vedle našeho domu máme saunu, kam můžeme každý den chodit zadarmo. No já nevím - myslím, že nemůžu najít jeden jediný důvod, proč to tady nesnášet . . . Jsem tady tak šťastná :)


A jaký byl váš víkend? :)

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Můj víkend byl pracovní ale v neděli jsem se jela projet na kole. Závidím ti že jsi v zahraničí, také mám plán se někam odstěhovat alespoň na chvíli.

    OdpovědětVymazat
  2. ja som bola tiež celý víkend v robote tak som aspoň cez okno nakúkala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný, těším se na další články ze Švédska <3

    OdpovědětVymazat
  4. Můj víkend byl ve znamení prohlídek, ale vypadá to, že konečně mám nový byt, tak jsem z toho nadšená! V Praze máme teď taky krásně slunečno, hned bych taky podnikla grilovačku nebo výlet, kdybych nemusela do práce. Ty fotky jsou nabité energií a pozitivismem, proto miluji příchody jara :)

    OdpovědětVymazat
  5. Můj víkend byl vyloženě chlastací. Našli jsme v Seattlu českou hospůdku s točenou Plzní a tak jsme s Čecháčkama, co žijí kolem mě vyrazili tam. Bylo to strašně fajn, i Becherovku nalévají. V neděli jsem střízlivěla .. :D
    Grilovačka vypadá super, už se na ně taky těším!

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to si si určite užila :) Musí tam byť krásne :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja som cez víkend pracovala, ale o to viac si teraz užívam voľné dni plné slnka :) tiež sa teším na ďalší článok :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Waaau to sú nádherné fotky zaliate slnkom:) vyžaruje skvelá atmosféra:)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to nádherně :) Já zažívala stejně pocity v Holandsku - úžasné a když už jsem myslela, že to nejde víc, zase něco přišlo. Třeba mě napadá taková chvíle, kdy jsem se jela projet do jednoho parku v domnění, že to bude prostě park - a ne přírodní park :) K mému úžasu jsem byla opravdu překvapena, a když jsem jela na kole zrovna pdo alejí obřích stromů, koruny se dotýkaly a pomalu nebylo vidět nebe, tak kolem mě proskočili zajíčci a okolo kola se mi ve stejný moment proletěli motýli! Neuvěřitelný :D Jsem si připadala jak Sněhurka.

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky