úterý 21. března 2017

Tak jo . . .

Tenhle nápad jsem dostala minulou středu. Potom jsem vám to slíbila na Instagramu, že to maximálně během čtvrtka postnu (tohle překvapení) a voaláá, ono je úterý . . . :D Teď nemám v plánu přijít s 150 výmluva, ale pravda je taková, že jsem to prostě necítila, nebylo to ono - a přesně v tohle tak trochu věřím. 


A dneska jsem cítila, že je ten správný den. Ono celkově dneska bude opravdu moc super den! Ale už nestíháááám a musím běžet pryč, tak jestli chcete dneska vědět víc, tak sledujte Insta stories, až bude odpoledne/večer trochu klid, tak vám tam řeknu víc. Tak jo. Tak se mějte a užijte si to, paaaa ❤ :)

    


7 komentářů:

  1. úžasné video, mňa youtube tiež hrozne zaujal už dlho, ale mám hrozne málo času nato. Inak sa veľmi teším že si začala natáčať, dávam odber :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé video, si veľmi sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šíleně se těším na ta videa! ♥ Držím palce, ať ti všechno vyjde, a nebo čeština byla pořád super a když občas něco, tak to bylo spíš milé a vtipné :D :)
    Taky mě někdy přepadne myšlenka, natočit nějaké video, ale když jsem někdy něco natočila, tak jednak jsem tam vypadala jak totální tele a hlas byl ještě horší :D

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi tak neskutečně mega moc sympatická :) Těším se na videa :) A i když si nejste v podstatě vůbec podobné, hrozně mi něčím připomínáš kamarádku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Beru, už se těšim až se jednou vrátíš zpět a půjdem zase kafíčkovat ♥ Video parádní!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat