Room tour

18:08

Tak, zapotila jsem se u toho teda opravdu pořádně, navztekala jsem u toho možná víc, než bylo potřeba a dávala to do kupy víc jak týden. Výsledek je tedy tady, úplně na 100% s tím spokojená nejsem, ale nepředpokládám, že bych byla ani kdybych to předělala, tak snad se vám bude video aspoň trošičku líbit, aneb slibovaný Room tour z mého švédského pokoje je konečně tady! :)


Tak se mějte krásně a já se budu těšit zase u dalšího článku :)

PS: Omlouvám se za to, jak občas strkám do českých slov anglickej word stress, poslední dobou s tím hodně bojuju a jak se to vždy snažím natáčet spontánně a nepřetáčet to, tak mi to hold občas sem tam ujede. Budu na tom přepínám z aj do čj muset zapracovat. . . :D


You Might Also Like

13 komentářů

  1. Jéé, krásné videjko! Úplně mi zlepšilo ten propršený den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké video :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké video a blog :-) Přidala jsem se do pravidelných čtenářů, tak kdyby si chtěla můžeš oplatit :-)
    www.monikazoubkova.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Působíš moc sympaticky máš nádherné vlasy :) a ten pokoj je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne video :) si veľmi sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  6. jeeej,to je milé videjko :) už máš takéto tmavé vlásky? :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné video. Pokoj máš pěkně zařízený a přeji ti ať se ti ve Švédsku splní tvoje sny.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš moc pěkný pokoj:) Zaujala mě ta tradice s rozsvícenými světýlkami. To jsem nevěděla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Super video :)) a velmi ti to pristane

    OdpovědětVymazat
  10. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ráda tenhle styl, takže za mě palec nahoru, vypadá to moc pěkně a útulně. A hrozně se mi líbí ta jejich světýlková tradice, To bych zavedla i u nás:)

    Jinak musím přiznat, že jsem si říkala, že beztak budeš mít úplně jiný hlas než by mi k tobě seděl.Protože vždycky, když jsem měla možnost někoho z blogového světa vidět na živo, nebo slyšet ve videu, tak mi přišlo, že mají úplně jiný hlas než jsem předpokládala. Ale musím říct,že si úplně první, kdo má hlas který se k tobě hrozně hodní a navíc se hezky poslouchá!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky