Moje vlasy a léto

9:09

Začalo to už v zimě. V momentě, kdy jsem se odstěhovala do Švédska. Bylo to úplně jiné prostředí i klima a na mém těle bylo vidět, že se s tím snaží nějak vypořádat. Nejdříve jsem pozorovala změny na pokožce (byla hodně vysušená) a později jsem to začala vnímat i na svých vlasech. Začali mi hodně padat, byly oslabené a potřebovaly výživu. V tomto ohledu jsem se těšila, až se zase na nějakou dobu dostanu domů a dám je zase hezky do parády se všemi produkty, které jsem zvyklá používat a vím, že fungují - plus jsem se rozhodla přidat ještě pár nových ve spolupráci s Weledou. Přeci jenom přišlo léto a vlasy jsou namáhané ještě o něco víc než v zimě.


Je dobré mít své zachránce, o kterých člověk ví, že vždycky nějakým způsobem pomůžou, ale myslím si, že v kombinaci s pevným základem se dá docílit ještě lepších výsledků. Já jsem věděla, že vlasy mám vysušené a potřebují výživu, to byl můj primární požadavek, načež mi tedy byla doporučena ovesná řada, která už od začátku na mě působila velice slibně a byla jsem si jistá, že tohle dobře dopadne v kombinaci s dalšími přípravky.


Šampón byla první věc, o které jsem věděla, že ji nutně potřebuji vyměnit. Doposud jsem často používala šampóny YR, ale už kolikrát mi přišlo, že to není ono a že ho u nejbližší možné příležitosti potřebuji vyměnit, za nějaký nový a lepší. A jaký tedy šampón je? Je moc fajn, hlavně, co se složení týče, je vidět, že je opravdu přírodní, nepění a krásně voní. Jediná věc, se kterou občas bojuju je, že při nanesení olejíčku před mytím vlasů, nejde někdy i při opakovaném použití hned lehce vymýt. Ale to je asi jediná výtka, kterou k němu mám, jinak je moc fajn a 190 ml se dá pořídit za 249 Kč zde

(Složení - voda, cocoyl glutamát disodný, coco-glukosid citrát disodný, sodium lauroyl aminokyseliny ovsa, alkohol, glycerin, xantanová guma, laurát cukrózy, parfém*, glyceryl kaprylát, sodný PCA, extrakt z ovsa setého, jojobový olej, extrakt z listů šalvěje, kyselina mléčná, cocoyl glutamát sodný, PCA glyceryl oleát, arginin, hydrolyzovaný pšeničný protein, fytát sodný, limonen*, linalol*, citronelol*, geraniol*, kumarin*, cocoyl glutamát sodný .*z přírodních éterických olejů)


Kondicionér je vždy takový můj must have. Upřímně jsem bez něj vždycky bezradná. Když použiju jenom šampón, mám vždy vlasy takové rozlítané, neposedné a vypadají jako by moje tělo dostalo pořádnou elektrickou ránu. Nevím, jestli je to v tomto případě jen dočasný pocit a po delší době používání se to zlepší, ale přijde mi, že mi doposud kombinace ovesného šampónu a ovesného kondicionéru v mém případě moc nesedí. Ač se to může zdát jako paradox, tak mi vždy po smytí kondicionéru přijdou vlasy ještě víc sušší a zatím jsem s ním nedocílila efektu hebkých a jemných vlasů, což je u mě důležité kritérium, díky kterému buď kondicionér u mě projde nebo ne. Zkusím mu dát ještě šanci a uvidím. :) 200 ml kondicionéru pořídíte za 269 Kč.

(Obsah - voda, alkohol, cetearyl alkohol, behenyl alkohol, PCA glyceryl oleát, glyceryl stearát citrát, glyceryl stearát, extrakt z ovsa setého, parfém*, isoamyl laurát, kokosový olej, jojobový olej, karagenan, extrakt z kořene proskurníku lékařského, xantanová guma, kyselina citronová, arginin, hydrolyzovaný pšeničný protein, limonen*, linalol*, citronelol*, geraniol*, kumarin*. *z přírodních éterických olejů)



A na závěr ovesná regenerační kůra. S tou jsem spokojená asi nejvíce z celé trojky a opravdu mi velice vyhovuje. Většinou ji používám 1x týdně v rámci teplého zábalu, alespoň na půl hodinky, někdy i víc, dle toho, jak mi čas dovolí a s výsledkem jsem vždy velice spokojená. Regenerační kůru tedy mohu zcela všemi deseti doporučit. Po opláchnutí a vysušení vlasů mé vlasy vždy vypadají přesně tak, jak bych po užití regenerační kůry očekávala. 150 ml této regenerační kůry pořídíte za 269 Kč.

(Obsah - voda, cetearyl alkohol, alkohol, glyceryl stearát citrát, glyceryl stearát, behenyl alkohol, extrakt z ovsa setého, isoamyl laurát, PCA glyceryl oleát, jojobový olej, bambucké máslo, kokosový olej, rakytníkový olej, karagenan, maceškový extrakt, xantanová guma, kyselina citronová, arginin, hydrolyzovaný pšeničný protein, parfém*, limonen*, linalol*, citronelol*, geraniol*, kumarin*. *z přírodních éterických olejů)



Do boje za zdravé vlasy jsem povolala i své oblíbené produkty. A to vlasový olej a rozmarýnové vlasové tonikum (je super i na lupy) od Weledy a také vitamíny ze sítí lékáren Dr.Max. O všech třech produktech jsem psala již dříve a recenze na všechny tři na blogu najdete. V kombinaci s dalšími výrobky vždy docílím výsledku dle mých představ. 

A co nesmí chybět vám pokud potřebujete dát vlasy opět do pořádku? :)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. To je super, že ti takhle ty produkty pomáhají a že víš, co na tvé vlasy působí nejlépe. Já jsem si oblíbila kopřivový šampon od Klorane a používám hodně arganový a kokosový olej. Teď mám opravdu nejkrásnější vlasy, co jsem kdy měla. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Když o tom tak přemýšlím, já snad neměla jediný produkt od Weledy! Musím to napravit :D

    OdpovědětVymazat
  3. V poslední době mám vlasy dost špatné, hodně se lámou, což dřív nedělaly, takže se musím začít taky víc snažit. Nalákala jsi mě, po řadě se podívám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu regenerační kůru jsem jednou měla a taky jsem byla velice spokojená! :) Rozmarýnové tonikum mám a za mě super! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď jím pouze Biosil plus na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten ovsený set na vlasy som mala, a bola som s ním veľmi spokojná :)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky